Zaufanie 2 0 Jak wywierac wplyw zdobyc lojalnosc klientow i kreowac marke zaufan, Sensus
[ Pobierz całość w formacie PDF ] //-->IDŹ DO:SpistreściPrzykładowy rozdziałZaufanie 2.0. Jak wywieraćwpływ, zdobyć lojalnośćklientów i kreować markęAutorzy: Chris Brogan, Julien SmithTłumaczenie: Bartosz SałbutISBN: 978-83-246-2975-6Tytuł oryginału:Trust Agents: Using the Web to BuildInfluence, Improve Reputation, and Earn TrustFormat: 158×235, stron: 240•••••Bestseller „New York Timesa”Bestseller „Wall Street Journal”Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu „Inc.”Najlepsza książka w kategorii „Biznes, marketing i reklama” według 800CEORead.comNajlepsza książka w kategorii „Small biznes” według „Small Business Trends”KATALOG KSIĄŻEK:KatalogonlineBestselleryNowe książkiZapowiedziCENNIK I INFORMACJE:Zamówinformacjeo nowościachZamów cennikCZYTELNIA:FragmentyksiążekonlineCo jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatkii opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkętrzymasz w ręku.Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły jużna zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznejobecności w tej sferze.David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SASDo koszykaDo przechowalniNowośćPromocjaNie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna CiebieKonsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogienastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomośćtego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketinguoraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcejinicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskaćich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych.Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniunowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazemdo szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PRczy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przymniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takimagentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowaniareputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznajkonkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediachspołecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalnościklientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowychrynkach i w nowych kanałach marketingowych.Onepress.pl Helion SAul. Kościuszki 1c44-100 Gliwicetel. 32 230 98 63e-mail:onepress@onepress.plredakcja:redakcjawww@onepress.plinformacje:o księgarni onepress.plSpis tre ciPodzi kowaniaWprowadzenie1.Zaufanie, kapita spo eczny i media2.Wyznaczanie w asnych zasad gry3.„Jeden z nas”4.„Efekt Archimedesa”5.„Agent zero”6.„Mistrz cz owiecze stwa”7.„Budowanie armii”8.Agent zaufania9.Co dalej?79113363931171471711852031Zaufanie, kapitaï spoïeczny i mediaWSPÓPRACOWNIKJoe Pistone sîdzi , e b dzie tajnym agentem przez sze ð miesi cy. Tymczasem praca ta poch o-n a go na sze ð lat.Ju wtedy wiedzia du o o yciu. Dorasta w ród mafiosów w Paterson w stanie NewJersey i wykonywa t samî prac , co oni. Podobnie jak wiele osób zaanga owanych w zorga-nizowanî dzia alno ð przest pczî, Pistone mia sycylijskie pochodzenie i mówi po w osku.Dzi ki temu móg liczyð na akceptacj grupy. Zaczî si pojawiað w Carmello’s — restauracjipo o onej przy 1638 York Avenue, na skrzy owaniu z 86. Ulicî, zaledwie jednî przecznicod East River — i od razu wpasowa si w tamtejsze towarzystwo. Pistone wiedzia doskonale,e to w a nie w tym miejscu spotykajî si najwa niejsi cz onkowie infiltrowanej grupy i ew pewnym momencie nawiî e z nimi znajomo ð. Nie wiedzia tylko, jak g boko do ich strukturuda mu si przeniknîð.Okaza o si , e Pistone doskonale zdawa sobie spraw z tego, co powinien robið, aby sizakonspirowað. Wiedzia , e aby byð dobrym tajnym agentem, trzeba doskonale znað ulic .Umieð odnale ð si nie tylko w rzeczywisto ci biura, ale równie w rzeczywisto ci miasta.Dorasta w ród cz onków zorganizowanych grup przest pczych i dobrze zna realia ich wiata.On sam wywodzi si jednak z dobrej rodziny i dzi ki warto ciom wyniesionym z domu wstîpido FBI. Agencja oficjalnie nie zatrudnia a cz owieka o nazwisku Joe Pistone, w jej dokumen-tach równie nie by o mowy o kim takim. Jego akta osobowe usuni to, a biurko zosta oca kowicie wyczyszczone. Sam Pistone powiedzia o swoim wcze niejszym yciu: „Wyka-sowa em je”.Podczas gdy Pistone wrasta coraz g biej w struktury zorganizowanej przest pczo ci,FBI usi owa o wyja nið, kim jest nowy cz onek rodzinny Bonanno — Pistone sta si wówczasDonniem Brasco, z odziejem kamieni szlachetnych.12Zaufanie 2.0Okaza o si , e zakonspirowa si on tak g boko, i nawet cz onkowie zespo u FBI nad-zorujîcego jego prac nie zdawali sobie sprawy z tego, komu robiî zdj cia. Nagle wsz dzieby o pe no Donniego Brasco, a agenci FBI zachodzili w g ow , skîd wzi a si ta postað.Wi kszo ð cz onków grup przest pczych wywodzi a si z miasta lub jego okolic, tymczasemBrasco pochodzi rzekomo z Kalifornii, a wcze niej przez pewien czas przebywa na Florydzie,gdzie ima si ró nych zaj ð (m.in. w ama ).Pistone zosta wprowadzony w wiat zorganizowanej przest pczo ci przez Benjamina„Lefty Guns” Ruggiero. Tego dnia zosta „wspó pracownikiem” — cz owiekiem, który wspó -pracuje z mafiî, ale nie ma statusu oficjalnego cz onka Cosa Nostry. Wspó pracy z organizacjîprzest pczî nie da si nawiîzað ot tak, po prostu. Pistone przez ponad pó roku pracowajako tajny agent w Nowym Jorku, regularnie odwiedzajîc Carmello’s — trzeba by o czasu,by zdobyð zaufanie Ruggiera. Dzi ki cierpliwo ci i rzetelno ci szybko awansowa w sze-regach mafii.Na poczîtku jednak dzia a spokojnie i powoli. Przesiadujîc w Carmello’s, od czasu doczasu widywa gangsterów, o których FBI gromadzi o informacje, wspomina jednak: „Nigdynie mia em okazji uczestniczyð w ich rozmowie. Zadawanie barmanowi pyta typu: »A ktoto jest, ten tam? Czy to jest ten a ten?« nie by oby mîdrym posuni ciem”. Pistone „chcia daðsi poznað jako facet, który nie zadaje zbyt wielu pyta i nie wydaje si nadmiernie ciekaw-ski. Trudno by o dostað si w szeregi grupy b dîcej obiektem zainteresowania FBI. Jednoniew a ciwe posuni cie, nawet najmniejszy drobiazg, mog oby ich odstraszyð”. Donnie Bra-sco nauczy si wi c grað w tryktraka (w tamtym czasie by a to rozrywka wielu gangsterów)i po prostu przesiadywa w knajpie. Mniej wi cej w okolicy wiît Bo ego Narodzenia uda omu si rozegrað kilka partyjek z odpowiednimi lud mi. Przedstawi si im jako „Don”. Zadbao to, eby widywano go w barze i uznano za sta ego bywalca. Dzi ki temu móg po prostusiedzieð i rozmawiað z innymi.„Czym si zajmujesz?” — zapyta w pewnym momencie Marty, barman z Carmello’s.Marty nie nale a do mafii, ale wiedzia , e w ród jego klientów nie brakuje gangsterów. Jak ujîto Pistone, „na tego rodzaju pytania nie udziela si bezpo redniej odpowiedzi”. Powiedziawi c: „No wiesz, teraz nic konkretnego nie robi , no wiesz, tak si kr c po okolicy i rozglî-dam. […]. Ogólnie imam si wszystkiego, co pozwala szybko zarobið”. Da w ten sposób jasnodo zrozumienia, jakiego rodzaju cz owiekiem jest Donnie Brasco. Fama zacz a si rozchodzið.Pistone opowiada:Na poczîtku najwa niejszî sprawî nie by o wcale to, eby nawiîzað kontakt z kimkonkretnym albo doprowadzið do jakiego konkretnego zdarzenia. Najwa niejszeby o to, eby si troch pokr cið, wyrobið sobie opini , zdobyð wiarygodno ð. W innychmiejscach mog em mówið: „Kr c si tam od czterech czy pi ciu miesi cy” — i ci ludziemogli to potwierdzið. Kolesie stamtîd mówili: „No, Don Brasco przychodzi tu odd u szego czasu, wydaje si w porzîdku, nigdy niczego dziwnego nie próbowa ”.W a nie w taki sposób buduje si nowî to samo ð, krok po kroku, bez nadmierne-go po piechu, nigdy zbyt pochopnie. Czasami mo e si zdarzyð, e trzeba wykonaðdu y krok naprzód lub podjîð du e ryzyko, ale czas na to mia dopiero nadej ð.
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plimikimi.opx.pl
|
|
StartZatracona sztuka sluchania zatrac, SensusZasady rodzicielstwa. Jak być dobrym i mądrym rodzicem, sensusZarzadzanie codziennoscia Zaplanuj dzien skoncentruj sie i wyostrz swoj tworczy umysl zarzco, SensusZaklinaczka dzieci Jak rozwiazywac problemy wychowawcze zakliv, ebooki, fragmenty, sensusZachowania Klientow Wyczerpanie Emocjonalne Pracownikow 2015, stresZasady wywierania wplywu na ludzi Szkola Cialdiniego zawyau, Księgarnia Biznes, ZarządzanieZaufanie Russel Hardin ebook, InneZaufanie 1 Sprenger Reinhard K. EBOOK, NaukaZaufanie. Trust, Hal HartleyZaufany doradca Jak budowac trwale relacje z klientami zaudor, SAMOKSZTAŁCENIE, Obsługa Klienta
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pldotykserca.keep.pl
Cytat
Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz Ex Deo - od Boga. |
|