Zarządzanie przez wartość
pdf > do ÂściÂągnięcia > download > ebook > pobieranie
 
Cytat
Ab igne ignem - z ognia ogień. (Cycero). (Cycero)
Start Zaćmienie, Zajecia 2, zaaowanane,
 
  Witamy

Zarządzanie przez wartość, Książki
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->dr Ken BlanchardWspółautor Jednominutowego Menedżera oraz Cała naprzód!dr Michael O'ConnorWspółautor Developing Leadership & CharacterZarządzanie przez wartościJak sprawić, by osobiste wartościpomagały osiągać nadzwyczajne wynikiPrzekładAnna OwsiakTytuł oryginału: Managing by Values: How to Put Your Values into Action for ExtraordinaryResultsPrzekład: Anna OwsiakRedakcja: Agnieszka Al-JawahiriKorekta: Lilianna MieszczańskaProjekt okładki: studio KARANDASZSkład: ProtextCopyright © 1996, 2003 by Blanchard Family Partnership and O’Connor Family TrustAll rights reservedCopyright © for the Polish edition by MT Biznes Ltd.Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentówniniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci zabronione. Wykonywanie kopii metodąelektroniczną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,magnetycznym, optycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszejpublikacji. Niniejsza publikacja została elektronicznie zabezpieczona przednieautoryzowanym kopiowaniem, dystrybucją i użytkowaniem. Usuwanie, omijanie lubzmiana zabezpieczeń stanowi naruszenie prawa.Warszawa 2015MT Biznes sp. z o.o.ul. Jutrzenki 118, 02-230 Warszawatel. (22) 632 64 20www.mtbiznes.plsekretariat@mtbiznes.plISBN 978-83-7746-973-6 (format e-pub)ISBN 978-83-7746-974-3 (format mobi)Opracowanie wersji elektronicznej:Spis treściOkładkaStrona tytułowaStrona redakcyjnaSpis treściWstępRozdział pierwszy. OdkrycieRozdział drugi. Życie w trzech aktachRozdział trzeci. Proces zarządzania przez wartościRozdział czwarty. RekonesansRozdział piąty. Precyzowanie misji i wartości, czyli pierwsza fazaprocesu MBVRozdział szósty. Komunikowanie, czyli druga faza procesu MBVRozdział siódmy. Zestrajanie, czyli trzecia faza procesu MBVRozdział ósmy. U progu podróży MBVRozdział dziewiąty. Wspomnienia z podróżyRozdział dziesiąty. Dalsza podróżPodziękowaniaO autorachDostępne usługiWstępW1986 roku brałem udział w konwencji, podczas której John Naisbittwygłaszał przemówienie dotyczące książki pod tytułem Reinventing theCorporation, którą napisał wraz z żoną, Patricią Aburdeene. Pod koniecprzemówienia John zdradził słuchaczom, że ma marzenie, aby powstałakiedyś listaFortunate 500.Natychmiast zaintrygowała mnie tanietypowa, lecz wyraźnie zamierzona, gra słów.John wyjaśnił następnie, że jak wszyscy wiemy, przedsiębiorstwowymienione w rankingu Fortune 500 jest definiowane przez swójrozmiar i wielkość, firmę należącą do gronaFortunate 500natomiastmiałaby definiować jakość usług świadczonych klientom, a także jakośćżycia jej pracowników.Po zakończeniu wystąpienia powiedziałem Johnowi o mojej fascynacjii podekscytowaniu związanym z pojęciem Fortunate 500, a następniespytałem, czy rzeczywiście kiedykolwiek myślał o tym, cokwalifikowałoby organizację do umieszczenia w rankingu Fortunate500. John odpowiedział przecząco.Zaproponowałem, abyśmy wspólnie spróbowali określić, co definiujefirmę kwalifikującą się do rankingu Fortunate 500, a następniesprawdzili, czy potrafilibyśmy znaleźć sposób zidentyfikowania takichprzedsiębiorstw bądź organizacji, które były na dobrej drodze do tego,by trafić na taką listę. Johna zaintrygował ten pomysł, jednak wówczaswraz z Patricią pracowali nad swoją następną książką, zatytułowanąMegatrends 2000,dlatego zachęcił mnie, abym samodzielnie zajął siękoncepcją Fortunate 500.Mój pierwszy krok w tym kierunku polegał na rozmowie z MaryFalvey Fuller, koleżanką z Cornell University. Mary pracowała dlamiędzynarodowej firmy doradczej McKinsey and Company; zajmowałasię również aspektem operacyjnym funkcjonowania organizacji. Gdywraz z Mary prześledziliśmy wyniki licznych badań poświęconych„doskonałości”, stwierdziliśmy, że gdy była o niej mowa, skupiano sięniemal wyłącznie na wynikach – kluczowych wskaźnikach sukcesusugerujących, że firma jest liderem.Do wskaźników tych należały takie parametry, jak wielkość, zysk,zwrot z inwestycji lub rentowność aktywów oraz tym podobne. Zwykle, [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imikimi.opx.pl
  • comp
    StartZarządzanie logistyczne, Logistyka, logistykaZagadnienia egzaminacyjne z zakresu zarządzania nieruchomościami(1), Wycena nieruchomości, Egzamin, Wycena nieruchomościzarządzanie informacją w przedsiębiorstwach, ekonomia, Systemy informacyjne przedsiębiorstwazarzadzanie kreatywnoscia i innowacja, Do szkoły, innowacyjnośćZarządzanie logistyczne, SZKOŁA, LOGISTYKA, ZAGADNIENIAZarzadzanie logistyka, Logistyka (hasło - log)zacznij od zera jak przy mniejszym budzecie osiagnac lepsze wyniki zaczer, EKONOMIA, MARKETING - reklama, marketing społecznościowy zarządzanie i motywacjaZarzadzanie strategiczne Strategie organizacji Krupski 2010,Zarzadzanie w administracji publicznej, Materiały do szkoły, AdministracjaZarządzanie 02.12.2007, Logistyka, Logistyka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jausten.xlx.pl
  • Cytat

    Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas
    Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac
    Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie
    Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz
    Ex Deo - od Boga.

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com