Zalacznik 6 cz.I popr. 33
pdf > do ÂściÂągnięcia > download > ebook > pobieranie
 
Cytat
Ab igne ignem - z ognia ogień. (Cycero). (Cycero)
Start Zaćmienie, Zajecia 2, zaaowanane,
 
  Witamy

Zalacznik 6 cz.I popr. 33, Prawo lotnicze
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Dziennik Urzędowy
Urzędu Lotnictwa Cywilnego Nr 18
— 723 —
Poz. 206
Załącznik do Obwieszczenia Nr 14
Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 14.12.2009 r.
MIDZYNARODOWE NORMY
I ZALECANE METODY POSTPOWANIA
Zacznik 6
Do Konwencji
o midzynarodowym lotnictwie cywilnym
Eksploatacja Statków Powietrznych
Cz I
Midzynarodowy Zarobkowy
Transport Lotniczy — Samoloty
To wydanie obejmuje wszystkie zmiany przyjte
przez Rad przed 10 marca 2001 r. oraz zastpuje,
od dnia 1 listopada 2001 r., wszystkie poprzednie
wydania Czci I Zacznika 6.
W celu uzyskania informacji dotyczcych
zastosowania Norm i Zalecanych Metod
Postpowania, naley zapozna si z treci
wstpu.
Wydanie ósme
Lipiec 2001 r.
Organizacja Midzynarodowego Lotnictwa Cywilnego
 Dziennik Urzędowy
Urzędu Lotnictwa Cywilnego Nr 18
— 724 —
Poz. 206
ZMIANY
Wydanie zmian jest anonsowane regularnie w „
ICAO Journal
” i comiesicznie w
„Supplement to the Catalogue of ICAO Publications and Audio-visual Training Aids”.
Posiadacze tych wydawnictw mog z tego skorzysta. Poniej przygotowano miejsca do
zarejestrowania wprowadzonych zmian.
REJESTRACJA ZMIAN I POPRAWEK
ZMIANY
POPRAWKI
Data
stosowalnoci
Data
wprowadzenia
Wprowadzono
przez
Data
stosowalnoci
Data
wprowadzenia
Wprowadzono
przez
Nr
Nr
1-31
Wprowadzono do niniejszego wydania
32
20.11.2008
33-A
19.11.2009
(ii)
 Dziennik Urzędowy
Urzędu Lotnictwa Cywilnego Nr 18
— 725 —
Poz. 206
SPIS TREŚCI
Strona
Strona
ROZDZIAŁ 6. Przyrządy i wyposażenie pokładowe
samolotu oraz dokumentacja lotnicza.....................
Skróty i oznaczenia .......................................................
(vi)
6–1
6.1
Postanowienia ogólne..............................
6–1
6.2
Wszystkie samoloty podczas wszystkich
lotów........................................................
6–1
Publikacje.......................................................................
(viii)
6.3
Rejestratory lotu ......................................
6–3
WSTĘP
..
.........................................................................
(ix)
6.4
Wszystkie samoloty użytkowane
w lotach wg VFR.....................................
6–6
6.5
Wszystkie samoloty w lotach nad wodą..
6–6
ROZDZIAŁ 1. Definicje ............................................
1–1
6.6
Wszystkie samoloty w lotach nad
wyznaczonymi obszarami lądowymi …..
6–7
6.7
Wszystkie samoloty w lotach na dużej
wysokości ................................................
6–7
ROZDZIAŁ 2. Zastosowanie .....................................
2–1
6.8
Wszystkie samoloty w warunkach
oblodzenia ...............................................
6–8
ROZDZIAŁ 3. Postanowienia ogólne.........................
3–1
6.9
Wszystkie samoloty użytkowane
zgodnie z przepisami lotów wg wskazań
przyrządów……………………………...
3.1
Stosowanie praw, przepisów i procedur....
3–1
6–8
3.2
Przestrzeganie przez zagranicznego
operatora praw, przepisów i procedur
państwa………………………….............
3–2
6.10
Wszystkie samoloty podczas
użytkowania w nocy …………………...
6–8
6.11
Samoloty z kabinami hermetyzowanymi
podczas przewozu pasażerów – radar
meteorologiczny .....................................
3.3
Zarządzanie bezpieczeństwem……….….
3-2
6–8
3.4
Ładunki niebezpieczne .............................
3–3
6.12
Wszystkie samoloty użytkowane na
wysokościach powyżej 15 000 m (49
000 stóp) – wskaźnik promieniowania ...
3.5
Używanie substancji psychoaktywnych ...
3–3
6–9
6.13
Wszystkie samoloty spełniające normy
certyfikatu hałasowego zawarte w
Załączniku 16, Tom I .............................
ROZDZIAŁ 4. Użytkowanie w locie ..........................
4–1
6–9
6.14
Wskaźnik liczby Macha ..........................
6–9
4.1
Pomoce operacyjne...................................
4–1
6.15
Samoloty wymagające wyposażenia
w system ostrzegania o bliskości ziemi
(GPWS) ..................................................
4.2
Certyfikacja i nadzór operatora.................
4–1
4.3
Przygotowanie lotu ...................................
4–4
6–9
4.4
Procedury w locie .....................................
4–7
6.16
Samoloty przewożące pasażerów –
siedzenia personelu pokładowego ..........
4.5
Obowiązki pilota-dowódcy ......................
4–9
6–10
4.6
Obowiązki pracownika nadzorującego
operacje lotnicze/dyspozytora lotniczego..
4–9
6.17
Awaryjny nadajnik lokalizacyjny (ELT)
6–10
6.18
Samoloty wymagające wyposażenia w
system unikania kolizji w locie
(ACAS II)……………………………….
4.7
Dodatkowe wymagania dotyczące
operacji o wydłużonym zasięgu
wykonywanych przez samoloty z dwoma
turbinowymi jednostkami napędowymi
(ETOPS)…………………………………
6–11
6.19
Wymagania dla transponderów
przekazujących wysokość ciśnieniową....
6–11
4–9
6.20
Mikrofony ...............................................
6–11
4.8
Bagaż podręczny.......................................
4–10
6.21
Samoloty turboodrzutowe – system
ostrzegawczy o uskoku wiatru przed
samolotem................................................
4.9
Dodatkowe wymagania dla lotów według
wskazań przyrządów i w nocy w załodze
jednoosobowej………………………..….
6–11
4–10
6.22
Wszystkie samoloty z załogą
jednoosobową w lotach według wskazań
przyrządów (IFR) lub w nocy…………..
6–11
ROZDZIAŁ 5. Ograniczenia użytkowe samolotu ......
5–1
ROZDZIAŁ 7. Wyposażenie samolotu w urządzenia
łączności i nawigacyjne ......................................
7–1
5.1
Postanowienia ogólne................................
5–1
5.2
Stosowanie do samolotów certyfikowanych
zgodnie z Częściami III A i III B
Załącznika 8……………………………...
7.1
Wyposażenie w urządzenia łączności ......
7–1
7.2
Wyposażenie w urządzenia nawigacyjne...
7–1
5–1
7.3
Zabudowa..................................................
7–2
5.3
Dane o przeszkodach.................................
5–2
7.4
Zarządzanie elektronicznymi danymi
nawigacyjnymi ……………………….....
5.4
Dodatkowe wymagania dla lotów, w nocy
i/lub w warunkach meteorologicznych dla
lotów według przyrządów (IMC),
samolotami napędzanymi jednym
silnikiem turbinowym……………………
7–2
ROZDZIAŁ 8. Obsługa techniczna samolotu.............
8–1
5–2
(iii)
19/11/09
ZAŁĄCZNIK 6 – CZĘŚC I
No. 33-A
 Dziennik Urzędowy
Urzędu Lotnictwa Cywilnego Nr 18
— 726 —
Poz. 206
Załącznik 6 – Eksploatacja statków powietrznych
Część I
8.1
Odpowiedzialność operatora za obsługę
techniczną samolotu……………………..
DODATEK 2. Układ i zawartość instrukcji
operacyjnej.................................................................
8–1
APP 2–1
8.2
Instrukcja zarządzania obsługą
techniczną u operatora .............................
8–1
1.
Układ……………………………...
APP 2–1
8.3
Program obsługi........................................
8–1
2.
Zawartość…………........................
APP 2–1
8.4
Rejestry czynności obsługi
technicznej................................................
8–1
DODATEK 3. Dodatkowe wymagania przy
wydawaniu zezwoleń na loty, w nocy
i w warunkach dla lotów według wskazań
przyrządów (IMC), jednosilnikowymi
samolotami z napędem turbinowym……………
8.5
Informacja o ciągłości zdatności do lotu .
8–2
8.6
Modyfikacje i naprawy.............................
8–2
8.7
Zatwierdzona organizacja obsługowa......
8–2
8.8
Poświadczenie obsługi technicznej..........
8–4
APP 3–1
1.
Niezawodność silnika turbinowego
APP 3-1
ROZDZIAŁ 9. Załoga lotnicza samolotu...................
9–1
2.
Systemy i wyposażenie……………
APP 3-1
3.
Wykaz wyposażenia minimalnego..
APP 3-2
9.1
Skład załogi..............................................
9–1
4.
Informacje w instrukcji
użytkowania statku powietrznego...
9.2
Członek załogi lotniczej w sytuacjach
niebezpiecznych…………........................
9–1
APP 3-2
5.
Meldowanie zdarzeń………………
APP 3-2
9.3
Programy szkolenia członków załogi
lotniczej………………………………….
6.
Planowanie operatora……………..
APP 3-2
9–1
7.
Doświadczenie, szkolenie
i sprawdziany załogi lotniczej…….
9.4
Kwalifikacje..............................................
9–2
APP 3-2
9.5
Wyposażenie załogi lotniczej...................
9–4
8.
Ograniczenia trasowe nad
obszarami wodnymi……………….
9.6
Czas lotu, okresy pełnienia czynności
lotniczych, okres służby i czasy
wypoczynku dla zarządzania
zmęczeniem……………………………..
APP 3-2
9.
Certyfikacja i utrzymywanie
ważności certyfikatu………………
APP 3-3
9–4
DODATEK 4. Wymagania dokładności
systemów pomiaru wysokości w przestrzeni
powietrznej RVSM …………………………….
ROZDZIAŁ 10. Pracownik nadzorujący operacje
lotnicze/dyspozytor lotniczy................................
10–1
APP 4-1
ROZDZIAŁ 11. Instrukcje, dzienniki i rejestry..........
11–1
DODATEK 5. Nadzór nad operatorami lotniczymi
1.
Główne ustawodawstwo lotnicze…
APP 5-1
11.1
Instrukcja użytkowania w locie...............
11–1
2.
Szczególne regulacje operacyjne ...
APP 5-1
11.2
Instrukcja obsługi technicznej u
operatora………………………………..
11–1
3.
Struktura Władzy Lotniczej
i obowiązki w odniesieniu do
sprawowania nadzoru nad
bezpieczeństwem …………………
11.3
Program obsługi technicznej...................
11–1
11.4
Dziennik podróży…………….…………
11–2
APP 5-1
11.5
Rejestry przewożonego wyposażenia
awaryjnego i ratowniczego……………..
11–2
4.
Wskazówki techniczne……………
APP 5-1
5.
Wykwalifikowany personel
techniczny…………………………
11.6
Zapisy rejestratorów lotu .......................
11–2
APP 5-1
6.
Obowiązki licencjonowania
i certyfikacji……………………….
APP 5-2
ROZDZIAŁ 12. Personel pokładowy ........................
12–1
7.
Obowiązki ciągłego nadzoru……...
APP 5-2
12.1
Przydział obowiązków
w niebezpieczeństwie ..............................
8.
Rozwiązywanie kwestii
bezpieczeństwa …………………...
12–1
APP 5-2
12.2
Personel pokładowy na stanowiskach ….
12–1
12.3
Zabezpieczenie personelu pokładowego
podczas lotu ............................................
DODATEK 6. Certyfikat operatora lotniczego
12–1
1.
Cel i zakres………………………..
APP 6-1
12.4
Szkolenie .................................................
12–1
2.
Szablon Certyfikatu Operatora
Lotniczego ………………………..
12.5
Czas lotu, okresy pełnienia czynności
lotniczych, okres służby i czasy
wypoczynku dla zarządzania
zmęczeniem …………………………….
APP 6-1
3.
Specyfikacje operacyjne dla
każdego typu statku powietrznego..
APP 6-2
12–1
ZAŁĄCZNIK A. Materiał doradczy dotyczący
opracowania przyszłych przepisów
zarządzania zmęczeniem ………………...
ROZDZIAŁ 13. Ochrona ..........................................
13–1
13.1
Krajowe operacje zarobkowe .................
13–1
ATT A–1
13.2
Ochrona pomieszczeń załogi lotniczej ....
13–1
1.
Cel i zakres......................................
ATT A–1
13.3
Lista kontrolna w procedurze
przeszukiwania samolotu ........................
2.
Założenia operacyjne………….….
ATT A–1
13–1
3.
Rodzaje ograniczeń ........................
ATT A–2
13.4
Programy szkolenia ................................
13–1
4.
Wytyczne ustanawiania przyszłych
przepisów zarządzania zmęczeniem
ATT A–2
13.5
Informowanie o aktach bezprawnej
ingerencji………………………............
13–2
13.6
Różne .....................................................
13–2
ZAŁĄCZNIK B. Wyposażenie medyczne........
ATT B–1
1.
Rodzaje............................................
ATT B–1
DODATEK 1. Światła zewnętrzne samolotu…
APP 1–1
2.
Liczba zestawów pierwszej
pomocy i zestawów ochronnych.....
ATT B–1
1.
Nazewnictwo...................................
APP 1–1
3.
Rozmieszczenie...............................
ATT B–1
2.
Światła nawigacyjne wymagane
w powietrzu.....................................
4.
Zawartość........................................
ATT B–1
APP 1–1
3.
Światła wymagane na wodzie…….
APP 1–1
19/11/09
No. 33-A
(iv)
 Dziennik Urzędowy
Urzędu Lotnictwa Cywilnego Nr 18
— 727 —
Poz. 206
Spis treści
Załącznik 6 – Eksploatacja statków powietrznych
Strona
Strona
ZAŁĄCZNIK C. Ograniczenia użytkowe
samolotów……………………………….
3.
Wymagania certyfikacyjne w
zakresie zdatności do lotu
dotyczące operacji o wydłużonym
zasięgu...........................................
ATT E–2
ATT C–1
1.
Cel i zakres ………………………
ATT C–1
4.
Dopracowanie i niezawodność układu
napędowego.......................................
2.
Definicje........................................
ATT C–1
ATT E–2
3.
Postanowienia ogólne....................
ATT C–2
5.
Wymagania w zakresie modyfikacji
zdatności do lotu oraz programu
obsługi................................................
4.
Ograniczenia osiągów samolotu
podczas startu ...............................
ATT C–2
ATT E–2
5.
Ograniczenia w zakresie
bezpiecznej odległości od
przeszkody podczas startu ............
6.
Wymagania w zakresie dyspozycji
do lotu................................................
ATT E–2
ATT C–3
7.
Zasady użytkowania..........................
ATT E–2
6.
Ograniczenia podczas przelotu .....
ATT C–3
8.
Upoważnianie do użytkowania..........
ATT E–3
7.
Ograniczenia podczas lądowania ..
ATT C–4
ZAŁĄCZNIK F. Certyfikacja operatora
lotniczego i utrzymanie ważności
certyfikatu…................................................
Przykład 1
1.
Cel i zakres
ATT C–5
2.
Prędkość przeciągnięcia –
najmniejsza prędkość w locie
ustalonym.......................................
ATT F–1
ATT C–6
1.
Cel i zakres…………………………
ATT F-1
3.
Start................................................
ATT C–6
2.
Wymagane techniczne oceny
bezpieczeństwa……………………..
4.
Przelot............................................
ATT C–7
ATT F-1
5.
Lądowanie......................................
ATT C–8
3.
Procedury Zatwierdzeń…………….
ATT F-2
4.
Czynności podejmowane przy
akceptacji ………………………….
Dodatek do Przykładu 1
ATT F-4
1.
Postanowienia ogólne...................
ATT C–9
5.
Inne uwagi dotyczące zatwierdzeń
i akceptacji …………………………
2.
Start...............................................
ATT C–9
ATT F-5
3.
Lądowanie.....................................
ATT C–12
6. Uznawanie norm operacji …………
ATT F-5
7. Zmiany w Certyfikacie Operatora
Lotniczego …………………………
Przykład 2
ATT F-5
1.
Cel i zakres ...................................
ATT C–13
ZAŁĄCZNIK G. Wykaz wyposażenia
minimalnego (MEL).....................................
2.
Start ..............................................
ATT C–13
3.
Przelot ..........................................
ATT C–14
ATT G–1
4.
Lądowanie .....................................
ATT C–15
ZAŁĄCZNIK H. System dokumentów
dotyczących bezpieczeństwa lotów……….
Dodatek do Przykładu 2
ATT H–1
1.
Postanowienia ogólne....................
ATT C–16
1.
Wprowadzenie……………………...
ATT H–1
2.
Start ...............................................
ATT C–16
2.
Organizacja…………………………
ATT H–1
3.
Lądowanie .....................................
ATT C–19
3.
Ważność………………………….…
ATT H–1
4.
Układ………………………………..
ATT H–1
5.
Dostępność………………………….
ATT H–2
ZAŁĄCZNIK D. Rejestratory lotu..................
ATT D–1
6.
Wprowadzanie zmian………………
ATT H–2
Wprowadzenie...........................................
ATT D–1
ZAŁĄCZNIK I. Dodatkowe wytyczne
dotyczące wydawania zezwoleń na loty, w
nocy i/lub w warunkach dla lotów według
wskazań przyrządów (IMC), dla samolotów
napędzanych jednym silnikiem turbinowym
1.
Rejestrator danych o locie (FDR)
ATT D–1
2.
Rejestrator głosu w kabinie (CVR)
ATT D–1
3.
Przeglądy systemów rejestratorów
danych o locie oraz głosu w kabinie
ATT D–2
ATT I–1
ZAŁĄCZNIK E. Operacje o wydłużonym
zasięgu, wykonywane przez samoloty
o dwóch turbinowych jednostkach
napędowych………………………………
1.
Cel i zakres…………………………
ATT I–1
2.
Niezawodność silnika turbinowego...
ATT I–1
ATT E–1
3.
Instrukcja operacyjna………………
ATT I–2
4.
Certyfikacja lub utrzymywanie
ważności certyfikatu………………..
ATT I–2
1.
Cel i zakres ...................................
ATT E–1
5.
Wymagania eksploatacyjne i
programów obsługi technicznej…....
2.
Wyjaśnienie pojęć ........................
ATT E–1
ATT I–2
6.
Ograniczenia trasowe nad obszarami
wodnymi……………………………
ATT I–2
(v)
19/11/09
No. 33-A
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imikimi.opx.pl
  • comp
    StartZalacznik-nr-8 12-08-2011, uprawnienia, uprawnienia, materialy, materialy z kursu cz 3, materialy z kursu cz 3Zalacznik-nr-5 12-08-2011, uprawnienia, uprawnienia, materialy, materialy z kursu cz 3, materialy z kursu cz 3Zalacznik-nr-7 12-08-2011, uprawnienia, uprawnienia, materialy, materialy z kursu cz 3, materialy z kursu cz 3ZAŁĄCZNIK 1 - Projekt rampy przechyłkowej na krzywej przejściowej – część obliczeniowa, Projekty, hala TRB, DROGI, POJEKT - DROGI, POJEKT - DROGI, OstateczneZałącznik 6 Formularz oceny egzaminu praktycznego, Materiały dla Instruktorów nauki jazdy, uk driving, kodeks drogowy ang, kodeks drogowy angZałącznik 5 ratownik medyczny 08.11.2007, Ratownicto Medyczne, LegislacjaZałącznik-Nr-1-do-Zaproszenia-druk-Oferta, Przegrane 2012, Rok 2012, poczta 06.11 Warszawa tablica pamiątkowaZalacznik.do.35-2011, Bhp, Bhp stolarz ,pracownik biurowy, konflikty w pracy i inne praceZałšcznik do uchwały - Program zapobiegania przestępczo-ci cz.I, WSPOL, WSPOL ochrona osób mienia obiektówZalacznik-nr-2---Wniosek-o-stypendium-socjalne, Politechnika Białostocka, stypendia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mexxo.keep.pl
  • Cytat

    Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas
    Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac
    Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie
    Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz
    Ex Deo - od Boga.

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com