Zarzadzanie projektami ze Scrum ...
pdf > do ÂściÂągnięcia > download > ebook > pobieranie
 
Cytat
Ab igne ignem - z ognia ogień. (Cycero). (Cycero)
Start Zaćmienie, Zajecia 2, zaaowanane,
 
  Witamy

Zarzadzanie projektami ze Scrum Tworz produkty ktore pokochaja klienci zaprsc, e
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Tytuł oryginału: Agile Product Management with Scrum: Creating Products that CustomersLoveTłumaczenie: Katarzyna ŻarnowskaISBN: 978-83-246-8526-4Authorized translation from the English language edition, entitled: AGILE PRODUCTMANAGEMENT WITH SCRUM: CREATING PRODUCTS THAT CUSTOMERS LOVE;ISBN 0321605780; by Roman Pichler; published by Pearson Education, Inc, publishing asAddison Wesley. Copyright © 2010 by Roman Pichler.All rights reserved. No part of this book may by reproduced or transmitted in any form or byany means, electronic or mechanical, including photocopying, recording or by anyinformation storage retrieval system, without permission from Pearson Education, Inc.Polish language edition published by HELION S.A., Copyright © 2014.Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentuniniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodąkserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądźtowarowymi ich właścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie bierze jednak żadnej odpowiedzialności aniza ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowychlub autorskich. Wydawnictwo HELION nie ponosi również żadnej odpowiedzialnościza ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.Wydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail: helion@helion.plDrogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adresMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.Printed in Poland.•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćSpis treściSłowo wstępne — Jeff Sutherland ................................................................... 15Słowo wstępne — Brett Queener .................................................................... 17Przedmowa ...................................................................................................... 21Podziękowania ................................................................................................ 25O autorze ......................................................................................................... 27Rozdział 1. Rola właściciela produktu ............................................................ 29Właściciel produktu .................................................................................... 30Pożądane cechy właściciela produktu ...................................................... 32Wizjoner i wykonawca ......................................................................... 32Lider i gracz zespołowy ........................................................................ 32Komunikator i negocjator ................................................................... 34Inspirujący i zaangażowany ................................................................ 34Dostępny i wykwalifikowany .............................................................. 35Praca z zespołem ......................................................................................... 36Współpraca z mistrzem młyna .................................................................. 38Praca z klientami, użytkownikami oraz innymi interesariuszami ....... 39Skalowanie roli właściciela produktu ....................................................... 41Główny właściciel produktu ............................................................... 41Hierarchia właścicieli produktu ......................................................... 42Wybór odpowiednich właścicieli produktu ...................................... 459Kup książkęPoleć książkę10SPIS TREŚCIPowszechne błędy ........................................................................................46Właściciel produktu o zbyt małych uprawnieniach .........................46Przepracowany właściciel produktu ...................................................47Właściciel produktu o podzielonych obowiązkach ..........................48Odległy właściciel produktu ................................................................48Zastępczy właściciel produktu .............................................................49Komitet właścicieli produktu ..............................................................50Spostrzeżenia ................................................................................................50Rozdział 2. Tworzenie wizji produktu ............................................................53Wizja produktu ............................................................................................54Pożądane cechy wizji ...................................................................................55Wspólna i jednocząca ...........................................................................56Obszerna i angażująca ..........................................................................56Krótka i zwięzła .....................................................................................57Minimalna wersja produktu nadająca siędo wypuszczenia na rynek .......................................................................58Prostota .........................................................................................................61Brzytwa Ockhama .................................................................................62Mniej znaczy więcej ..............................................................................62Prosty interfejs użytkownika ...............................................................63Potrzeby klientów i atrybuty produktu ....................................................64Narodziny wizji ............................................................................................66Wykorzystanie projektów osobistych ................................................66Wykorzystanie metodologii Scrum ....................................................67Techniki tworzenia wizji .............................................................................68Prototypy i makiety ...............................................................................68Persony i scenariusze ............................................................................69Opakowania poglądowe i recenzje w prasie branżowej ...................70Model Kano ............................................................................................71Wizja i mapa produktu ...............................................................................72Minimalna wersja produktu i warianty produktu ..................................73Powszechne błędy ........................................................................................75Brak określonej wizji .............................................................................75Tworzenie wizji profetycznych ...........................................................75Paraliż analityczny ................................................................................76Przekonanie o tym, co jest najlepsze dla klientów ...........................76Duże jest piękne .....................................................................................77Spostrzeżenia ................................................................................................78Kup książkęPoleć książkęSPIS TREŚCI11Rozdział 3. Praca z rejestrem produktu ......................................................... 79Cechy rejestru produktu ............................................................................ 80Wystarczająco szczegółowy ................................................................. 80Szacunkowy ........................................................................................... 81Nowo powstający .................................................................................. 81Zawierający priorytety ......................................................................... 81Porządkowanie rejestru produktu ............................................................ 81Odkrywanie i opisywanie elementów ...................................................... 83Odkrywanie elementów ....................................................................... 84Opisywanie elementów ........................................................................ 85Ustalanie struktury rejestru ................................................................ 86Ustalanie priorytetów rejestru produktu ................................................. 87Wartość .................................................................................................. 88Wiedza, niepewność i ryzyko .............................................................. 89Zdatność do wypuszczenia na rynek ................................................. 90Zależności .............................................................................................. 91Przygotowanie do planowania sprintu .................................................... 92Wybór celu sprintu ............................................................................... 92Przygotowanie wystarczającej liczby elementówdokładnie na czas .............................................................................. 93Dekompozycja elementów .................................................................. 95Zapewnianie klarowności, możliwości testowaniawykonalności ..................................................................................... 97Dostosowywanie wielkości elementów .................................................... 98Punkty .................................................................................................... 98Poker planistyczny ............................................................................... 99Postępowanie w przypadku wymagań niefunkcjonalnych ................. 102Opisywanie wymagań niefunkcjonalnych ...................................... 102Zarządzanie wymaganiami niefunkcjonalnymi ............................. 103Skalowanie rejestru produktu ................................................................. 104Wykorzystuj jeden rejestr produktu ................................................ 104Działania porządkowe na szeroką skalę .......................................... 105Uwzględnienie odrębnych spojrzeń na rejestr ............................... 105Powszechne błędy ..................................................................................... 106Ukryte specyfikacje wymagań ........................................................... 106Lista życzeń do Świętego Mikołaja ................................................... 107Określanie wymagań .......................................................................... 107Kup książkęPoleć książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imikimi.opx.pl
  • comp
    StartZarządzanie logistyczne, Logistyka, logistykaZagadnienia egzaminacyjne z zakresu zarządzania nieruchomościami(1), Wycena nieruchomości, Egzamin, Wycena nieruchomościzarządzanie informacją w przedsiębiorstwach, ekonomia, Systemy informacyjne przedsiębiorstwazarzadzanie kreatywnoscia i innowacja, Do szkoły, innowacyjnośćZarządzanie logistyczne, SZKOŁA, LOGISTYKA, ZAGADNIENIAZarzadzanie logistyka, Logistyka (hasło - log)zacznij od zera jak przy mniejszym budzecie osiagnac lepsze wyniki zaczer, EKONOMIA, MARKETING - reklama, marketing społecznościowy zarządzanie i motywacjaZARZÄ„DZANIE WARTOÅšCIÄ„ PRZEDSIĘBIORSTWA Z DNIA 26 MARZEC 2011 WYKÅ-AD NR 3, Studia Ekonomia, Zarządzanie wartością przedsiębiorstwaZarzadzanie strategiczne Strategie organizacji Krupski 2010,Zarzadzanie w administracji publicznej, Materiały do szkoły, Administracja
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szarlotka.pev.pl
  • Cytat

    Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas
    Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac
    Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie
    Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz
    Ex Deo - od Boga.

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com