zajecia.09.grupa.029,
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Dana jest klasa Zbior (strona.1) oraz funkcja main ( ) (strona.2): –uzupełnij brakujące miejsca w programie – uzupełnij program o brakujące funkcje operatorowe tak aby kod funkcji main () mógł się wykonać poprawie zgodnie z zasadą działania zastosowanych operatorów – FUNKCJE OPERATOROWE O ILE TO MOŻLIWE JAKO FUNKCJE SKŁADOWE KLASY z DEFINICJĄ NA ZEWNĄTRZ KLASY → … K :: operator+( … ) - inne będą traktowane jako błąd !!! //======================================= #define MOJTYP double #define DANE_SIZE 10 typedef unsigned short int USINT //======================================= class Zbior { private: MOJTYP * m_Tab1D ; USINT m_Dane[ DANE_SIZE ] ; const unsigned int m_uSize ; private: void Wypelnij ( MOJTYP * pTab, unsigned int a_uSize, MOJTYP var ){ for( unsigned int i = 0; i < a_uSize; ++i ) pTab[i] = var; } public: // uzupełnij brakujące konstruktory Zbior ():m_uSize(5){ m_Tab1D = new MOJTYP [m_uSize]; this->wypelnij( m_Tab1D, m_uSize, 2.2 ); for( unsigned int i = 0; i < DANE_SIZE; ++i ) m_Dane[i] = ( USINT )(1); } ~ Zbior (){ delete [] m_Tab1D; } void wyswietl( ){ for( unsigned int i = 0; i < m_uSize; ++i ) cout << m_Tab1D[i] << " " ; cout << endl << "--------------------------" << endl; for( unsigned int i = 0; i < DANE_SIZE; ++i ) cout << m_Dane[i] << " " ; cout << endl << "==========================" << endl; } // uzupelnij o brakujace skladowe funkcje operatorowe }; //======================================= // TUTAJ WSTAW DEFINICJE FUKCJI OPERATOROWYCH //======================================= //=========================================================== void wyswietl ( const Zbior & objA, const Zbior & objB, const Zbior & objC ){ //przeładowanie operatora strumienia wychodzącego << cout << objA << endl << objB << endl << objC << endl; cout << "---------------------------------------" << endl; } //=========================================================== int main(){ Zbior a; Zbior b(a); Zbior c(b); MOJTYP dZ = -1.0; unsigned int var = 3; cout << "1) " << endl; ::wyswietl( a, b, c ); Zbior * new Zbior = new Zbior [var] ; //wyswietla tekst - > dziala operator new/delete klasy Zbior delete [] new Zbior ; //wyswietla tekst - >przeładowanie operatora delete Zbior a += -b ; // operator ( Zbior += Zbior ) cout << "2) " << endl; ::wyswietl( a, b, c ); c /= dZ; // operator ( Zbior /= MOJTYP ) cout << "3) " << endl; ::wyswietl( a, b, c ); c *= b; // operator ( Zbior *= Zbior ) cout << "4) " << endl; ::wyswietl( a, b, c ); if( c > a ){ // przeładowanie operatora różności (bool) ( Zbior_1 > Zbior_2 ) // jeżeli suma wszystkich elementow tablic Zbor _1 // jest wieksza niż suma wszystkich elementow tablic Zbior _2 cout << "C > A " << endl; } else cout << " C <= A " << endl; cout << "5) " << endl; ::wyswietl( a, b, c ); c[ val ] = -dZ; // przeladowanie operatora tablicy: (MOJTYP& K(const unsigned int) cout << "6) " << endl; ::wyswietl( a, b, c ); c[ 4564121 ] = dZ; cout << "7) " << endl; ::wyswietl( a, b, c ); c += (--a) ; // przeladowanie operatora predekrementacji (- - Zbior) cout << "8) " << endl; ::wyswietl( a, b, c ); a += b++; // przeladowanie operatora postdekrementacji ( Zbior ++) cout << "9) " << endl; ::wyswietl( a, b, c ) return 0; };
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plimikimi.opx.pl
|
|
StartZajecia 4, Edukacja, Bazy Danych, Bazy Danych listingi i inneZajecia 1, Edukacja, Bazy Danych, Bazy Danych listingi i inneZajecia laboratoryjne nr 6, Politechnika Poznańska, Mechatronika, Semestr 01, Wprowadzenie do mechatroniki - laboratoriaZajecia V - Konflikty polityczne, Psychologia politycznaZajecia VII - Media w polityce, Psychologia politycznaZajęcia nr 2 BIOPALIWA. Ćwiczenie 2.2. EKS1A400034 j, Politechnika Białostocka - Ekoenergetyka, semestr IV, Biopaliwa, Laboratorium, Instrukcjezajecia nr 4Realizacja SGR w Niemczech w latach 1948-1966, Uczelnia Łazarskiego, Społeczna Gospodarka rynkowa i Transformacje w Europie Środkowo-WschodniejZajęcia 3, WSFiZ - Psychologia, VI semestr, Psychologia Różnic Indywidualnych - ćwiczeniaZabawy z marcową pogodą- scenariusz zajęcia z wykorzystaniem metod aktywizujących w pracy z dziećmi, WIOSNA !!!!!!!!!!!!!!!!Zajęcia nr 2, Uczelnia Łazarskiego, Społeczna Gospodarka rynkowa i Transformacje w Europie Środkowo-Wschodniej
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plszarlotka.pev.pl
Cytat
Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz Ex Deo - od Boga. |
|