Zastosowanie podstawowych ...
pdf > do ÂściÂągnięcia > download > ebook > pobieranie
 
Cytat
Ab igne ignem - z ognia ogień. (Cycero). (Cycero)
Start Zaćmienie, Zajecia 2, zaaowanane,
 
  Witamy

Zastosowanie podstawowych technik wytwarzania części maszyn, MiBM, Bezpieczeństwo i higiena pracy
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
MINISTERSTWO EDUKACJI
NARODOWEJ
Wojciech J. Klimasara
Zastosowanie podstawowych technik wytwarzania części
maszyn 315[01].O4.02
Poradnik dla ucznia
Wydawca
Instytut Technologii Eksploatacji

Państwowy Instytut Badawczy
Radom 2007
„Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”
Recenzenci:
mgr inŜ. Wanda Bukała
mgr inŜ. Agnieszka RoŜycka
Opracowanie redakcyjne:
mgr inŜ. Wojciech Klimasara
Konsultacja:
dr inŜ. Anna Kordowicz-Sot
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki modułowej 315[01].O4.02
„Zastosowanie podstawowych technik wytwarzania części maszyn”, zawartego w programie
nauczania dla zawodu technik bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wydawca
Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy, Radom 2007
„Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”
1
SPIS TREŚCI
1.
Wprowadzenie
3
2.
Wymagania wstępne
4
3.
Cele kształcenia
5
4.
Materiał nauczania
6
4.1. Organizacja przedsiębiorstwa produkcyjnego
6
4.1.1. Materiał nauczania
6
4.1.2. Pytania sprawdzające
9
4.1.3. Ćwiczenia
9
4.1.4. Sprawdzian postępów
10
4.2. Obróbka ręczna, mechaniczna obróbka wiórowa, połączenia spajane oraz
organizacja napraw
11
4.2.2. Pytania sprawdzające
11
4.2.3. Ćwiczenia
33
4.2.4. Sprawdzian postępów
36
4.3. Obróbka plastyczna
37
4.3.1. Materiał nauczania
37
4.3.2. Pytania sprawdzające
39
4.3.3. Ćwiczenia
39
4.3.4. Sprawdzian postępów
40
4.4. Odlewanie, przetwórstwo tworzyw sztucznych
41
4.4.1. Materiał nauczania
41
4.4.2. Pytania sprawdzające
43
4.4.3. Ćwiczenia
43
4.4.4. Sprawdzian postępów
43
4.5. Dokumentacja techniczna, normy techniczne, trwałość i niezawodność
44
4.5.1. Materiał nauczania
44
4.5.2. Pytania sprawdzające
46
4.5.3. Ćwiczenia
47
4.5.4. Sprawdzian postępów
47
4.6. Kontrola jakości i zarządzanie jakością
48
4.6.1. Materiał nauczania
48
4.6.2. Pytania sprawdzające
49
4.6.3. Ćwiczenia
49
4.6.4. Sprawdzian postępów
49
4.7. Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz ochrona środowiska
przedsiębiorstwa produkcyjnego
50
4.7.1. Materiał nauczania
50
4.7.2. Pytania sprawdzające
51
4.7.3. Ćwiczenia
51
4.7.4. Sprawdzian postępów
51
5.
Sprawdzian osiągnięć
52
6.
Literatura
58
„Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”
2
4.2.1. Materiał nauczania
32
1.
WPROWADZENIE
Poradnik będzie Ci pomocny w przyswajaniu wiedzy o zastosowaniu podstawowych
technik wytwarzania części maszyn. W poradniku znajdziesz:

wymagania wstępne – wykaz umiejętności, jakie powinieneś mieć juŜ ukształtowane,
abyś bez problemów mógł korzystać z poradnika,

cele kształcenia – wykaz umiejętności, jakie ukształtujesz podczas pracy z poradnikiem,

materiał nauczania – wiadomości teoretyczne niezbędne do opanowania treści jednostki
modułowej,

zestaw pytań, abyś mógł sprawdzić, czy juŜ opanowałeś określone treści,

ćwiczenia, które pomogą Ci zweryfikować wiadomości teoretyczne oraz ukształtować
umiejętności praktyczne,

sprawdzian postępów,

sprawdzian osiągnięć, przykładowy zestaw zadań. Zaliczenie testu potwierdzi
opanowanie materiału całej jednostki modułowej,

literaturę.
315[01].O4
Podstawowe techniki
wytwarzania
315[01].O4.01
Wykonywanie pomiarów
warsztatowych
315[01].O4.02
Zastosowanie podstawowych
technik wytwarzania części
maszyn
Schemat układu jednostek modułowych
„Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”
3
2. WYMAGANIA WSTĘPNE
Przystępując do realizacji programu jednostki modułowej powinieneś umieć:

stosować jednostki układu SI,

przeliczać jednostki,

posługiwać się podstawowymi pojęciami z zakresu statyki, kinematyki i dynamiki,

rozróŜniać podstawowe wielkości mechaniczne i ich jednostki,

charakteryzować wymagania dotyczące bezpieczeństwa pracy przy urządzeniach
mechanicznych,

obsługiwać komputer,

współpracować w grupie.
„Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”
4
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imikimi.opx.pl
  • comp
    StartZasady pisania pracy licencjackiej, Szkoła, Zasady pisania pracZastosowanie analiz geochemicznych w petrologii skal magmowych, Geologia, UNIWERSYTET WARSZAWSKI, SEMESTR I, METODY BADAŃ MINERAŁÓW I SKAŁ, Metody badan mineralow, Metody badanZagadnienia produktywności regionalnego zróżnicowania nakładów pracy i kredytowania produkcji rolniczej w świetle Rachunków Ekonomicznych dla Rolnictwa, STUDIA FiR UŁzawsze w zgodzie z sasiadami-ZASADY MATEMATYCZNE-MNOŻENIE I DZIELENIE(1), Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej wyspie, klasa 3 karty pracyZanim wyjedziesz do pracy – angielski, Nauka j.angielskiegoZagrożenie czynnikami chemicznymi w miejscu pracy 2009, 7 sem od Jacka, Dla Kamila, VII SEMESTR, monitoring zagrożeńZalacznik.do.35-2011, Bhp, Bhp stolarz ,pracownik biurowy, konflikty w pracy i inne praceZarządzanie Cyklem Projektu - Ministerstwo Gospodarki i Pracy, ZarządzanieZanim wyjedziesz do pracy – niemiecki - e-book, NAUKA, Język niemiecki - PDFZaginanie.rogow, tutorial, Photoshop
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl
  • Cytat

    Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas
    Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac
    Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie
    Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz
    Ex Deo - od Boga.

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com