Zawieszenie pneumatyczne(1), Scania
[ Pobierz całość w formacie PDF ] 12:02-54 Wydanie 01 pl Zawieszenie pneumatyczne regulowane mechanicznie Opis czynności 1 711 620 © Scania CV AB 1999, Sweden Spis treści Spis treści Opis czynności Regulacja i ustawienie wysokości mieszków..........................................................3 Zawór poziomujący ........................................7 Wyposażenie dodatkowe................................8 Zawory elektromagnetyczne .........................9 Schemat elektryczny.......................................10 Schemat układu powietrznego ......................12 2 © Scania CV AB 1999, Sweden Wysokość mieszków Zawieszenie pneumatyczne regulowane mechanicznie Regulacja i ustawienie wysokości mieszków Regulacja wysokości mieszków 1 Pełne ciśnienie robocze systemu. 2 Włączyć zapłon. 3 Upewnić się, że przełącznik tymczasowego poziomu jazdy (jeśli zamontowany) nie jest włączony. 4 Upewnić się, że przełącznik odciążenia osi wleczonej (jeśli zamontowany) nie jest włączony. 5 Zmierzyć odległośc pomiędzy obudową tylnej osi a dolną częścią ramy. Informacje na temat właściwych ustawień znajdują się w podręczniku warsztatowym, w części Wysokość mieszków, ustawienie wysokości mieszków. 1215w16o.mkr © Scania CV AB 2000, Sweden 3 Wysokość mieszków Ustawienie wysokości mieszków ! OSTRZEŻENIE! Pracując pod pojazdem wyposażonym w zawieszenie pneumatyczne zawsze należy używać podpórek. W przypadku wystąpienia ryzyka odniesienia obrażeń, nie wolno wykonywać żadnych prac pod pojazdem wyposażonym w zawieszenia pneumatyczne. Opadnięcie ramy na oś napędową może spowodować przygniecenie i urazy spowodowane uderzeniem. Rama opadnie na oś napędową, jeśli: • mieszek powietrzny jest przebity • odłączony jest przewód powietrzny • w zaworze pojawi się zasilanie mające na celu opróżnienie mieszka • dźwignia zaworu poziomującego zostanie przesunięta w dół WAŻNE! Dopuszczalna tolerancja dla wysokości mieszków nie dotyczy ustawień, a wyłącznie pomiarów kontrolnych. 4 © Scania CV AB 2000, Sweden 1215w16o.mkr Wysokość mieszków Wszystkie trzy zawory poziomujące, po jednym z każdego boku z tyłu oraz wspólny dla przodu są ustawiane w ten sam sposób. 1 Ze względów bezpieczeństwa, podpórki należy umieścić około 40 mm poniżej miejsc podparcia przedstawionych w zaleceniach kontrolnych. Wskazówka: Pełne ciśnienie robocze systemu. 2 Poluzować nakrętki zabezpieczające na drążku i zdjąć go z dźwigni. 3 Pociągnąć dźwignię do dołu, aby szyna wysunęła się i oparła o podpórkę. Upewnić się, że podpórki są stabilne. 4 Poruszać dźwignią do góry około 20° i z powrotem do poziomu, powtarzając ruchy szybko do osiągnięcia właściwej wysokości mieszków. Powinna zostać osiągnięta nominalna wysokość mieszków. 1215w16o.mkr © Scania CV AB 2000, Sweden 5
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plimikimi.opx.pl
|
|
StartZawieście czerwone latarnie (1991, Chiny, 1991│Zawieście czerwone latarnie (Da hong deng long gao gao gua)Zawieszenia ceł 2010, agent celny materiały, agent.celnyZakłócenia w pracy układu zmiany biegów Opticruise(2), Technika samochodowa, Scania multiZawiescie czerwone latarnie CD1, ambitne kinoZawieszka do komórki z lampworkiem, Inne ంం, koraliki bizuteriaZalecenia dotyczące konserwacji, Technika samochodowa, Scania multiZalecenia dotyczące konserwacji autobus seria 4 cz1, ScaniaZabrudzenia w układzie mechanizmu pochylania kabiny, ScaniaZawiesiny, FarmacjaZamboch Miroslav - Bez Litości, dodane
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pllicowka.xlx.pl
Cytat
Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz Ex Deo - od Boga. |
|