Zawod handlowiec Skuteczna sprzedaz bez manipulacji zawhan, onepress
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji. Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi ich właścicieli. Autorzy oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autorzy oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce. Redaktor prowadzący: Barbara Gancarz-Wójcicka Ilustracja na okładce: Michał Wręga Projekt okładki: Ewa Ślizak Wydawnictwo HELION ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63 e-mail: onepress@onepress.pl WWW: (księgarnia internetowa, katalog książek) Drogi Czytelniku! Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję. ISBN: 978-83-246-3374-6 Copyright © Helion 2012 Printed in Poland. • Kup książkę • • Oceń książkę • • Spis treci Wstp 9 Cz I. Dzie po dniu — codzienna praca handlowca Rozdzia 1. Schemat wizyty handlowej — konieczno czy bezsens? Prawidowe podejcie do wizyty handlowej 13 1.1. Konflikt handlowców z przeoonymi 14 1.2. Otwarcie spotkania — wicej szans, ni to si wydaje 21 1.3. Badanie potencjau i potrzeb klienta 26 1.4. Prezentacja oferty 35 1.5. Zamykanie sprzeday i zakoczenie spotkania 56 1.6. Dziaania po wizycie handlowej 65 Rozdzia 2. Negocjacje dla handlowców 69 2.1. Dwa rodzaje negocjacji — dwa odmienne wiaty 69 2.2. Prawidowe negocjowanie problemowe i pozycyjne 75 2.3. Style negocjowania 84 2.4. Emocje w negocjacjach 89 2.5. Komunikacja w negocjacjach 97 2.6. Przygotowanie do negocjacji 100 2.7. Trudne sytuacje w negocjacjach 115 2.8. Dobre strony regu wywierania wpywu i manipulacja 119 Rozdzia 3. Jak poprowadzi skuteczn prezentacj na szerszym forum — wystpienia publiczne 135 3.1. Przygotowanie do prezentacji 136 3.2. Jak ustala tre wystpienia 138 3.3. Jaka ma by forma wystpienia? 139 3.4. Prezenter — najwaniejszy element 148 Rozdzia 4. Co handlowiec powinien wiedzie o produkcie i firmie 157 4.1. Co musz wiedzie o firmie? 157 4.2. Co przedstawiciel musi wiedzie o produkcie — marketingowa koncepcja produktu 158 4.3. Opisujmy produkt jzykiem klienta 161 Rozdzia 5. Jak przedstawiciel moe efektywnie zorganizowa swoj prac — czas, cele, priorytety 165 5.1. Matryca zarzdzania czasem 167 5.2. Stawianie sobie celów sprzedaowych 168 5.3. Priorytety zada 170 5.4. Poeracze czasu — jak sobie z nimi radzi? 173 5.5. Praktyczne narzdzia zarzdzania czasem 179 5.6. Delegowanie zada 181 Cz II. Kompetencje psychologiczne w zwikszaniu skutecznoci handlowca Rozdzia 6. Klient te czowiek, czyli jak przedstawiciel moe budowa relacje 187 6.1. Czego klient nie lubi 188 6.2. Jak budowa wiarygodno w oczach klienta 191 6.3. Typologia zachowa klienta 195 6.4. Jak wykorzysta typologi zachowa 198 6.5. Trudne sytuacje jako szansa 201 Rozdzia 7. Asertywno handlowca to znacznie wicej ni umiejtno odmawiania 205 7.1. Czym naprawd jest asertywno? 206 7.2. Dlaczego handlowcy nie zachowuj si asertywnie? 208 7.3. Jakie s warunki asertywnoci? 209 7.4. Jaki jest zwizek postawy wobec siebie i innych z asertywnoci? 210 7.5. Idee irracjonalne 212 7.6. Dialog wewntrzny 215 7.7. Techniki wspomagajce asertywno 217 7.8. Jak postpowa z osobami, które nie zachowuj si asertywnie 219 Rozdzia 8. Jak przedstawiciel moe sobie radzi z negatywnymi emocjami? 221 Rozdzia 9. Wypalenie zawodowe — jak przedstawiciel moe go unikn? 231 9.1. Po czym poznamy wypalenie? 231 9.2. Skd si bierze wypalenie zawodowe? 233 9.3. Jak przeciwdziaa wypaleniu? 241 7 Spis treci Rozdzia 10. Jak rozwizywa konflikty 259 10.1. Czym jest konflikt? 259 10.2. Przyczyny konfliktów 261 10.3. Rodzaje konfliktów 266 10.4. Bdy w rozwizywaniu konfliktów 266 10.5. Jak zapobiega niepotrzebnym konfliktom 269 10.6. Jak rozwizywa konflikty 273 10.7. Pomoc osób trzecich w rozwizywaniu konfliktów 278 Rozdzia 11. Bdy szefów sprzeday w pracy z handlowcami 281
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plimikimi.opx.pl
|
|
StartZachowania organizacyjne Organizacja jako przestrzen ksztaltowania zachowan pracownikow e 0e90, onepressZawod - telemarketer, Ekonomia, EkonomiaZacznij od zera. Jak przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze wyniki, OnePressZastosowanie Excela w pracy analityka finansowego specjalisty ds controllingu i analityka sprzedazy zaexan, Księgarnia Biznes, FinanseZawód; Reporter - Professione reporter (1975) CD 1# uczers, ● AntonioniZachowania organizacyjne Relacje spoleczne w przestrzeni zmian e, e-książki, onepressZaczynaj od DLACZEGO Jak wielcy liderzy inspiruja innych do dzialania zadlac, onepressZaslugujesz na szacunek Badz pewny siebie i asertywny zanasz, onepressZarzadzanie organizacja z perspektywy metodologicznej Wybrane zagadnienia e 0e83, onepressZavoli Alisei Instalation Manual en, Auto Gaz Zavoli Alisei, Zavoli
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwanilia39.opx.pl
Cytat
Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz Ex Deo - od Boga. |
|