Zawod - telemarketer, Ekonomia, Ekonomia
[ Pobierz całość w formacie PDF ] © Copyright for Polish edition by Magdalena Myczko & Data: 05.03.2008 Tytuł: Zawód — telemarketer Autor: Magdalena Myczko Korekta: Anna Popis-Witkowska Skład: Anna Popis-Witkowska Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z Dystrybucja w Internecie, za zgodą Autora Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o. o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: EMAIL: Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI ..............................................................................................4 ..........................................9 CO MOŻESZ OSIĄGNĄĆ, ZAJMUJĄC TELEMARKETINGIEM ..............................................16 ................................................................18 ......................................................................................................19 ................................................22 .....................................................25 ......................................................29 ............................................................................................45 Strategia 1: Ubieraj informacji ......................................................45 ....................................................................45 ..........................................................46 Strategia 4: Zbuduj profesjonalista .............................................47 ..............................................................47 ................................................47 .........................................................................................48 .....................................................48 Strategia 9: Naucz klientów ...............................................48 .............................................................49 ...............................................49 Strategia 12: Wyznacz swoich klientów .......................................49 ...................................................................50 .........................................................................50 ............................................................................50 .................................................................................51 ...............................................................................52 ................................................................54 czas poświęcony na rozmowy ...13 ......................................................................................14 Bądź przekonujący w SIĘ przekazywaniu się jak listę potencjalnych się słuchać ZAWÓD — TELEMARKETER — Magdalena Myczko Wstęp ● str. 4 Wstęp Piszę tę publikację w autobusie, jadąc na kolejne szkolenie dotyczące poznania produktu, aby mieć świadomość i wiedzę, co będę sprzeda- wała przez telefon. Swoją przygodę z telemarketingiem rozpoczęłam w sierpniu 2006 roku, nie mając żadnego pojęcia o tym zajęciu. Fir- ma nie zapewniała nam, telemarketerom, szkoleń. Rzuciła nas na głębokie wody. Tak po prostu. I albo się utrzymasz, albo utoniesz. Nie umiesz pływać — utoniesz. Umiesz pływać — dopłyniesz do celu. Ale jest jeszcze jedno rozwiązanie. Co zrobić, jeśli nie umiesz pływać, a jednak chcesz dopłynąć do celu? Wsiadasz do łodzi i wiosłujesz :) Dokładnie tak zrobiłam. Moją łodzią ratunkową okazał się Dariusz Skraskowski i jego książka „Hipnotycz- ny telemarketing”. Zainwestowałam w wiedzę zawartą w owej publi- kacji i po miesiącu zauważyłam i poczułam finansowo rezultat sprzedaży zwiększonej o równe 73%. Niesamowita skuteczność w tak krótkim czasie. Jako bonus otrzymałam kurs mailowy „Hipnotyczny Telemarketing”, a także 5 mailowych podpowiedzi, jak jeszcze bar- dziej udoskonalić się w tej branży. Opłacało się. Naprawdę się opłacało. O czym będzie ta publikacja? Jeżeli jesteś telemarketerem, to będzie właśnie o Tobie, o tym, jak wspaniałą przyszłość kreuje dla Ciebie ten zawód. Jeżeli jeszcze nie jesteś telemarketerem, jednak myślisz o tym zajęciu, to odkryję przed Tobą potęgę tego zawodu, jak Copyright by Wydawnictwo & Magdalena Myczko ZAWÓD — TELEMARKETER — Magdalena Myczko Wstęp ● str. 5 również wskażę Ci niezbędne umiejętności potrzebne do zajmowania się telemarketingiem. Dlaczego tak bardzo chwalę sobie ten zawód, mimo że mam wykszta- łcenie ekonomiczne? W telemarketing zaangażowała mnie i wprowa- dziła w tajniki tego zawodu moja koleżanka z pracy, Iwona. Pokazała mi, jak to fajnie jest siedzieć w domu przed komputerem, ze słu- chawkami na uszach, mikrofonem przy ustach, i gadać. Bo telemar- keter zarabia na gadaniu :) Skutecznym gadaniu. Telemarketing pozwoli Ci na większą swobodę w komunikacji zawo- dowej, jak też prywatnej. Będziesz potrafić porozmawiać z każdym, kogo spotkasz, z każdym, do kogo zadzwonisz, z każdym, kto za- dzwoni do Ciebie. W nawyk wejdzie Ci zadawanie odpowiednich py- tań, aby za darmo uzyskać informacje, za które najczęściej się płaci. I to jest fajne. Dlatego też zdecydowałam się otworzyć własną firmę, której główną działalnością jest telemarketing. Obecnie współpracuję z firmą Contexo ze Szczecina. Nadmieniam, że mieszkam na Podkarpaciu i pomimo że województwo zachod- niopomorskie jest na drugim końcu Polski — to właśnie telemarke- ting połączył nas i sprawił, że możemy działać, będąc w każdym miej- scu na kuli ziemskiej. Mam również świetny kontakt z Firmą Usłu- gowo-Handlową „PRIM”, także z zachodniopomorskiego, dokładniej z Darłowa. I to też jest fajne. Właściciel firmy — i jednocześnie mój przyjaciel — przekonał mnie do inwestowania, zabezpieczenia siebie i mojej rodziny na całe życie. Więcej o tym możesz przeczytać tutaj: Drogi przyszły i obecny telemarketerze, teraz pragnę wprowadzić Cię w świat, który możliwe, że stanie się również Twoją pasją. Pasją roz- mów, kontaktów z ludźmi, bo przecież komunikacja, która umożliwia Copyright by Wydawnictwo & Magdalena Myczko
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plimikimi.opx.pl
|
|
StartZawód; Reporter - Professione reporter (1975) CD 1# uczers, ● AntonioniZawod handlowiec Skuteczna sprzedaz bez manipulacji zawhan, onepressZawodArchitekt 03 2008, Zawod Architekt miesiecznikzawod profesja, Język Norweski, ●GRAMATYKAZawód artysta, WywiadyZawód gangster, KinoZagadnienie2- PrognozaWstep handout, Studia Zarządzanie PWR, Zarządzanie PWR II Stopień, II Semestr, Modelowanie ekonometryczne - prognozowanie, Wykład, 1 Wykładzarządzanie informacją w przedsiębiorstwach, ekonomia, Systemy informacyjne przedsiębiorstwaZagadnienie3Handout - Dekompozycja, Studia Zarządzanie PWR, Zarządzanie PWR II Stopień, II Semestr, Modelowanie ekonometryczne - prognozowanie, Wykład, 2 Wykładzarzadzanie w stylu warrena buffetta sprawdzone narzedzia sukcesu w zyciu osobistym i biznesie zawabu, EKONOMIA, MARKETING - reklama, marketing społecznościowy zarządzanie i motywacja
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrodi314.opx.pl
Cytat
Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz Ex Deo - od Boga. |
|