Zasłonka MG
pdf > do ÂściÂągnięcia > download > ebook > pobieranie
 
Cytat
Ab igne ignem - z ognia ogień. (Cycero). (Cycero)
Start Zaćmienie, Zajecia 2, zaaowanane,
 
  Witamy

Zasłonka MG, Neuroshima
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Akcje
ZASADY OGÓLNE
Odleg³oœæ
UTRUDNIENIA W WALCE
1 segment
2 segmenty
3 segmenty
P
PM
K
S
ŒR
= pistolety, lekkie kusze, broñ odprzodowa, pistolety samopa³y
= pistolety maszynowe, ciê¿kie kusze, karabiny samopa³y, granatniki, Winchester, miotacz
= karabiny i karabinki, granatniki automatyczne
= karabiny wyborowe, przeciwsprzêtowe (cel. opt. -40%)
= œrutówki
strza³ (test)
odbezpieczenie broni
wyrwanie zawleczki granatu
prze³adowanie pompki
przyklêkniêcie
pad na ziemiê
wychylenie siê zza os³ony
Schowanie siê za os³onê z wychylenia
bieg / skok (2m)
czo³ganie siê (0,5m)
wypatrzenie ukrytego przeciwnika (test)
d³uga seria (test)
strza³ z ³uku (test)
rzut granatem / no¿em(test)
dobycie broni
przeryglowanie broni
powstanie z przyklêku
ogieñ ci¹g³y (test)
rzut w³óczni¹ (test)
zmiana magazynka
poderwanie siê na nogi z pozyji le¿¹cej
za³adowanie procy
dobycie i za³o¿enie strza³y
za³adowanie jednej kuli do bêbna rewolweru
P
0%
+20%
+40%
+80%
+120%
+160%
-
-
-
-
-
-
-
-
-
PM
0%
+10%
+20%
+30%
+40%
+60%
+80%
+120%
+160%
-
-
-
-
-
-
K
0%
0%
+10%
+10%
+20%
+20%
+30%
+40%
+60%
+80%
+120%
+160%
-
-
-
S
0%
0%
+10%
+10%
+20%
+20%
+30%
+30%
+40%
+40%
+60%
+80%
+100%
+120%
+160%
ŒR
-30%
0%
+30%
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Do 10m
Do 20m
Do 30m
Do 40m
Do 60m
Do 80m
Do 100m
Do 150m
Do 200m
Do 250m
Do 300m
Do 400m
Do 600m
Do 1000m
Do 1500m
Tabela PT
TrudnoϾ testu
Modyfikator
do Wsp.
Lokacje trafieñ
Wyniki rzutów na koœciach podczas walki dodatkowo oznaczaj¹
umiejscowienie trafienia. Liczy siê wynik, jaki wypad³ na kostce,
a nie np. zmodyfikowany dziêki Umiejêtnoœci.
£atwy
Przeciêtny
Problematyczny
Trudny
Bardzo Trudny
Chlernie Trudny
Fart
Mistrzowski
Arcymistrzowski
poni¿ej 0%
0 do 10%
do 30%
do 60%
do 90%
do 120%
do 160%
do 200%
do 240%
+2
0
-2
-5
-8
-11
-15
-20
-24
1,2 - g³owa (obra¿enia o poziom wiêksze)
3,4 - prawa rêka
5,6 - lewa rêka
7-15 - tu³ów
16,17 - prawa noga
18,19 - lewa noga
W wypadku ataków za 2,3 sukcesy, atakuj¹cy wybiera
dowoln¹ z u¿ytych koœci na okreœlenie lokacji trafienia.
Strza³ w wybran¹ lokacjê
Cios w wybran¹ lokacjê (walka wrêcz)
Skutki ran
Tu³ów
Nogi
Rêce
G³owa (i inne witalne miejsca)
+20%
+40%
+60%
+80%
Tu³ów
Nogi
Rêce
G³owa (i inne witalne miejsca)
+60%
+40%
+40%
+80%
Draœniêcie
Lekka rana
Ciê¿ka rana
Krytyczna rana
Przeciêtny test Odpornoœci na ból
Problematyczny test odpornoœci na ból
Trudny test Odpornoœci na ból
jeœli nie otrzymasz pierwszej pomocy - zgon
kara: 5% / 10%
kara: 15% / 30%
kara: 30% / 60%
kara: 160%
Os³ona
SZCZÊŒLIWA 1-ka, PECHOWA 20-ka (poza walk¹)
SZCZÊŒLIWA 1,2-ka, PECHOWA 20-ka (podczas walki)
Cel jest widoczny w 2/3
Cel jest widoczny w 1/2 (lub klêczy)
Cel jest widoczny w 1/3 (wychyli³ siê lub le¿y)
Wystaje tylko ³eb, rêka i gnat (+20% do strzelania)
+20%
+40%
+60%
+80%
ŒRUTÓWKI
BROÑ
1 - dzia³a jak Suwak - obni¿a PT testu o jeden poziom.
20 - podnosi PT testu o jeden poziom
1 lub 2 - powoduje podniesienie obra¿eñ o jeden poziom
20 - ka¿da koœæ na której wypadnie 20 oznacza
automatyczn¹ pora¿kê na tej koœci.
Draœniêcia
Ruch
TESTY
rana
Lekka
+Draœniêcia
Test Otwarty
Rzut bez PT - najgorsz¹ koœæ ignorujemy, pozosta³e dwie obni¿amy za pomoc¹ Umiejêtnoœci.
Sprawdzamy ile oczek w zapasie pozosta³o na gorszej z dwóch koœci. Oczka w zapasie to Punkty Sukcesu.
Biegn¹cy (+30% utrudnienia do strzelania)
Pêdz¹cy (sam nie mo¿e celnie strzelaæ)
+20%
+40%
rana
Ciê¿ka
+Draœniêcia
rana
Krytyczna
+Draœniêcia
Test Przeciwstawny
Obaj przeciwnicy wykonuj¹ testy Otwarte, a nastêpnie porównuj¹ osi¹gniête Punkty Sukcesu.
Otrzymana ró¿nica to Punkty Przewagi.
Zacinanie siê- regu³a dotycz¹ca wszelkiej broni palnej
je¿eli wypad³o sprawdzamy w jaki sposób broñ siê zaciê³a:
- bez obaw, mo¿na to naprawiæ w ci¹gu 1 tury
- coœ siê nieŸle zesra³o, w tej walce ju¿ z tego cacka nie postrzelasz
- porz¹dnie spieprzy³eœ gnata, to ju¿ gratka dla rusznikarza
17 do 20
od 1 do 10
od 11 do 18
od 19 do 20
INICJATYWA
Ustalanie Inicjatywy - Walcz¹cy wykonuj¹ Otwarty Test Zrêcznoœci. Wyniki okreœlaj¹ kolejnoœæ
Inicjatywy - im wiêcej Punktów Sukcesu, tym wy¿sza Inicjatywa.
Inicjatywê sprawdza siê tylko raz przed rozpoczêciem walki, nie co turê. W teœcie Inicjatywy
mo¿na w normalny sposób u¿yæ Umiejêtnoœci walki t¹ broni¹, któr¹ walcz¹cy dobywa.
Strza³ z ³uku
Utrudnienie jest równe odleg³oœci
w metrach pomno¿onej przez .
£uki maj¹ ró¿ny zasiêg, zale¿nie
od swojej mocy.
£adowanie kuszy
Broñ maszynowa
Budowa lekka/œrednia/ciê¿ka
Seria krótka
Seria d³uga
Ogieñ Ci¹g³y
1 segment
2 segmenty
3 segmenty
x kul
3x kul
6x kul
do 13: 15 / 30 / 60 tur
do 14-15: 10 / 20 / 40 tur
16-17: 5 / 10 / 20 tur
powy¿ej 17: 1 / 2 / 3 tury
2
made by JACKAL
made by JACKAL
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imikimi.opx.pl
  • comp
    StartZachowania Klientow Wyczerpanie Emocjonalne Pracownikow 2015, stresZarzadzanie projektem szkoleniowym zapros, Zarządzanie Projektamizamkor2011odp, Matura ChemiaZającówka- przepis,Zakochani są wśród nas - Mieczysław Wojnicki(1), Pl podkłady mp3 [+], Polskie midiZadania 8, Prywatne, FiR WSB sem. 3, StatystykaZasady pisania wielką i małą literą, Nauka, J Polskizagadnienia na cwiczenia rachunkowe, analityka medyczna UMP 2014, chemia fizyczna, ćwiczeniaZadania na spr, Studia, studia mgr I semestr, I sem, Analiza matematycznaZabójcze emocje DR DON COLBERT EBOOK, Poradniki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szarlotka.pev.pl
  • Cytat

    Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas
    Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac
    Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie
    Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz
    Ex Deo - od Boga.

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com