Zarzadzanie projektem ...
pdf > do ÂściÂągnięcia > download > ebook > pobieranie
 
Cytat
Ab igne ignem - z ognia ogień. (Cycero). (Cycero)
Start Zaćmienie, Zajecia 2, zaaowanane,
 
  Witamy

Zarzadzanie projektem szkoleniowym zapros, Zarządzanie Projektami
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Zarz„dzanie projektem
szkoleniowym
Autor: Training Partners
ISBN: 978-83-246-1244-4
Format: A5, stron: 344
Skazani na rozwj!
Praca mened¿era projektw kompleksowe projektowanie szkoleæ na wiatowym
poziomie
Szkolenia otwarte, warsztaty MBA, outdoor i inne organizacja ka¿dego rodzaju
dzia‡aæ treningowych
Od ¿‡todzioba do wyjadacza zajŒcia na wszystkich poziomach zaawansowania
i dla r¿nych grup zawodowych
Sprawdzone wzorce prezentacja prawdziwych polskich przypadkw
i konkretnych projektw
Cz‡owiek uczy siŒ przez ca‡e ¿ycie.
Cz‡owiek pracuj„cy ca‡e ¿ycie siŒ szkoli
Pracodawcy w og‡oszeniach reklamowo-rekrutacyjnych, specjalici od analiz konkurencyjnego
rynku pracy, kandydaci deklaruj„cy swoje zaanga¿owanie w wykonywanie przysz‡ych
obowi„zkw wszyscy mwi„ o szkoleniach. Ka¿dy ambitny pracownik od pierwszych dni ¿ycia
zawodowego ma jasno okrelony cel rozwj swoich kompetencji. Oczywicie naj‡atwiej osi„gn„
ten cel poprzez udoskonalaj„ce treningi. Im wiŒksze nadzieje i oczekiwania pok‡adane
w mened¿erach personalnych i zewnŒtrznych trenerach, tym wiŒksza presja ich pracy i nacisk
na imponuj„ce sukcesy. Tymczasem autorzy tego wyj„tkowego i nowatorskiego podrŒcznika
zdradzaj„ ca‡„ prawdŒ:
Szkoleniami niczego nie zmienimy. Samymi szkoleniami. Tak jak m„k„ nie nakarmimy g‡odnych.
Sam„ m„k„. W tej ksi„¿ce staramy siŒ pokaza, jak z treningu uczyni kompletny projekt, ktrego
efektem s„ oczekiwane i pozytywne zmiany w ludziach
i przedsiŒbiorstwie.
ze
â
Wstķpu
Ò
Doskonale zaprojektowany trening to nie tylko ciekawe zajŒcia i wietne materia‡y. Treningi mog„
by skuteczne pod warunkiem, ¿e stanowi„ d‡ugofalowe projekty rozwojowe. Jeli zawodowo
zajmujesz siŒ organizacj„ lub prowadzeniem szkoleæ albo planujesz odda siŒ tej pracy
w przysz‡oci, ta ksi„¿ka jest idealna w‡anie dla Ciebie. Zesp‡ najbardziej dowiadczonych
polskich trenerw nauczy CiŒ szy szkolenia na miarŒ klienta. Nim zaczniesz mistrzowsko uczy
innych, dowiedz siŒ, jak:
okrela cele projektw szkoleniowych;
dobiera odpowiedni program i metodykŒ;
tworzy harmonogramy i wybiera miejsce treningu;
wielopoziomowo ocenia osi„gniŒte efekty.
Paul Valery twierdzi‡, ¿e nauka jest zbiorem wyprbowanych przepisw. Ta ksi„¿ka to istna
skarbnica przepisw o tym, jak naucza.
Spis treści
Autorzy ............................................................ 7
Trenerzy i menedżerowie projektów szkoleniowych
w Training Partners .................................................................... 7
Klienci Training Partners — specjaliści ds. szkoleń i rozwoju .... 10
Wstęp ............................................................. 13
1. Projekt szkoleniowy — krok po kroku ..................... 17
Lista zadań w projekcie ............................................................... 17
Wybór firmy szkoleniowej ........................................................... 24
Ustalenie zasad współpracy w projekcie ..................................... 27
Badanie potrzeb szkoleniowych .................................................. 29
Cele badania potrzeb szkoleniowych ..................................... 30
Etapy badania potrzeb szkoleniowych ................................... 32
Wskazówka ............................................................................ 34
Ustalenie programu szkolenia ..................................................... 40
Wybór metodyki szkolenia .......................................................... 44
Tworzenie harmonogramu projektu ............................................ 47
Wybór miejsca szkolenia ............................................................. 52
Ocena szkolenia .......................................................................... 59
Poziom 1 — reakcja .............................................................. 61
Poziom 2 — uczenie się ........................................................ 69
Poziom 3 — zachowanie ....................................................... 75
Poziom 4 — wyniki ............................................................... 79
Wsparcie szkolenia i wdrożenie rezultatów ................................. 83
 4
Zarządzanie projektem szkoleniowym
2. Organizacja różnych typów szkoleń ....................... 89
Warsztaty i treningi zamknięte .................................................... 89
Określ precyzyjny cel szkolenia ............................................. 90
Przeprowadź analizę potrzeb i sytuacji .................................. 93
Zaplanuj szkolenie w odpowiednim momencie ..................... 94
Stwórz program, który odzwierciedla cele szkolenia ............. 95
Wybierz atrakcyjną metodologię ........................................... 96
Wybierz doświadczonego trenera praktyka ........................... 99
Zorganizuj trening w profesjonalnie
przygotowanym miejscu ..................................................... 100
Zorganizuj wsparcie poszkoleniowe .................................... 101
Szkolenia otwarte ...................................................................... 103
Studia podyplomowe i programy MBA ..................................... 109
Programy MBA ......................................................................... 113
E-learning .................................................................................. 119
Warsztaty doradcze i facilitowane ............................................. 125
Uświadomienie .................................................................... 127
Zainspirowanie .................................................................... 128
Wsparcie w wypracowywaniu rozwiązań ............................. 129
Zaplanowanie wdrożenia ..................................................... 131
Rozrysowanie mapy wdrożenia ............................................ 131
Coaching i wsparcie w bieżącej pracy .................................. 132
Ocena i adaptacja ................................................................ 133
Wyjazdy outdoor ....................................................................... 138
6 ważnych kryteriów ............................................................ 140
Cele szkoleń i wyjazdów outdoor ........................................ 141
Forma wyjazdu .................................................................... 143
Dobór trenerów ................................................................... 147
Logistyka i organizacja ......................................................... 149
Projekty outdoor dla dużych grup ....................................... 151
Gry symulacyjne ........................................................................ 158
Zakres tematyczny symulacji ............................................... 163
Metodyka symulacji ............................................................. 165
Przebieg symulacji ............................................................... 167
Spis treści
5
3. Cykle szkoleniowe dla głównych grup zawodowych .....171
Cykle szkoleniowe dla menedżerów .......................................... 171
Analiza sytuacji wyjściowej i potrzeb firmy .......................... 172
Dobór uczestników szkoleń ................................................. 175
Budowanie schematu cyklu ................................................. 177
Modyfikacje i uzupełnienia .................................................. 179
Wdrażanie narzędzi i rezultatów ......................................... 181
Cykle szkoleniowe dla specjalistów ........................................... 183
Cykle szkoleniowe dla handlowców .......................................... 195
Właściwy człowiek na właściwym miejscu ........................... 196
Pierwszy etap szkolenia ....................................................... 198
Wyjazdowo, w biurze, w domu ............................................ 202
Coaching dla handlowców ................................................... 204
Według procedur czy indywidualnie .................................... 205
Standardy coachingu ........................................................... 208
Indywidualne sesje doradcze ............................................... 210
Zaawansowane elementy rozwoju ....................................... 212
Przeciwdziałanie rutynie ...................................................... 214
Kompetencje handlowców ................................................... 217
Wzmacnianie rezultatu szkoleń ........................................... 222
Kim jest dobry trener handlowców ...................................... 223
Cykle szkoleniowe dla brygadzistów i kierowników
zespołów produkcyjnych ......................................................... 224
Kierowanie zespołem ........................................................... 225
Budowanie autorytetu lidera ............................................... 229
Motywowanie finansowe i pozafinansowe ........................... 231
Organizacja pracy w dziale produkcji .................................. 233
Optymalizacja procesów i minimalizacja
kosztów produkcji ............................................................. 236
Proponowanie i efektywne wdrażanie
innowacji i usprawnień ...................................................... 238
Coaching w dziale produkcji ............................................... 240
6
Zarządzanie projektem szkoleniowym
4. Studia przypadków konkretnych projektów .............243
Program rozwojowy dla wyższych rangą menedżerów
w koncernie energetycznym ................................................... 243
Cykl szkoleniowy dla menedżerów w ogólnopolskiej
firmie handlowej ..................................................................... 250
Szkolenia dla sprzedawców w firmie produkcyjno-handlowej ....... 259
Cykl szkoleniowy dla specjalistów i menedżerów
ogólnopolskiej firmy handlowej .............................................. 271
Cykl szkoleń dla handlowców i szefów sprzedaży
firmy farmaceutycznej ............................................................ 279
Program rozwojowy dla opiekunów klienta w dużej
hurtowni farmaceutycznej ...................................................... 289
Cykl szkoleń menedżerskich dla brygadzistów
w firmie produkcyjnej ............................................................. 297
Szkolenia dla sprzedawców w sklepach kosmetycznych ........... 307
Development center w dziale obsługi klienta
koncernu energetycznego ....................................................... 312
Cykl wyjazdów outdoor dla pracowników oddziałów
dużego banku ......................................................................... 320
Szkolenie outdoor dla menedżerów dużej firmy FMCG .......... 325
Gra symulacyjna w programie rozwoju
przyszłej kadry menedżerskiej ................................................ 329
Skorowidz ..........................................................335
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imikimi.opx.pl
  • comp
    StartZarządzanie logistyczne, Logistyka, logistykaZaproszenie Pobieramy24.pl, Pajak.Gigant.Big.Ass.Spider.2013.PL.BRRip.XviD-BiDA, Pajak.Gigant.Big.Ass.Spider.2013.PL.BRRip.XviD-BiDAZagadnienia egzaminacyjne z zakresu zarządzania nieruchomościami(1), Wycena nieruchomości, Egzamin, Wycena nieruchomościzarządzanie informacją w przedsiębiorstwach, ekonomia, Systemy informacyjne przedsiębiorstwazarzadzanie kreatywnoscia i innowacja, Do szkoły, innowacyjnośćZarządzanie logistyczne, SZKOŁA, LOGISTYKA, ZAGADNIENIAZarzadzanie logistyka, Logistyka (hasło - log)zacznij od zera jak przy mniejszym budzecie osiagnac lepsze wyniki zaczer, EKONOMIA, MARKETING - reklama, marketing społecznościowy zarządzanie i motywacjaZARZÄ„DZANIE WARTOÅšCIÄ„ PRZEDSIĘBIORSTWA Z DNIA 26 MARZEC 2011 WYKÅ-AD NR 3, Studia Ekonomia, Zarządzanie wartością przedsiębiorstwaZarzadzanie strategiczne Strategie organizacji Krupski 2010,
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wanilia39.opx.pl
  • Cytat

    Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas
    Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac
    Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie
    Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz
    Ex Deo - od Boga.

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com