Zarzadzanie projektem szkoleniowym zapros, Zarządzanie Projektami
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Zarz„dzanie projektem szkoleniowym Autor: Training Partners ISBN: 978-83-246-1244-4 Format: A5, stron: 344 Skazani na rozwj! Praca mened¿era projektw kompleksowe projektowanie szkoleæ na wiatowym poziomie Szkolenia otwarte, warsztaty MBA, outdoor i inne organizacja ka¿dego rodzaju dzia‡aæ treningowych Od ¿‡todzioba do wyjadacza zajŒcia na wszystkich poziomach zaawansowania i dla r¿nych grup zawodowych Sprawdzone wzorce prezentacja prawdziwych polskich przypadkw i konkretnych projektw Cz‡owiek uczy siŒ przez ca‡e ¿ycie. Cz‡owiek pracuj„cy ca‡e ¿ycie siŒ szkoli Pracodawcy w og‡oszeniach reklamowo-rekrutacyjnych, specjalici od analiz konkurencyjnego rynku pracy, kandydaci deklaruj„cy swoje zaanga¿owanie w wykonywanie przysz‡ych obowi„zkw wszyscy mwi„ o szkoleniach. Ka¿dy ambitny pracownik od pierwszych dni ¿ycia zawodowego ma jasno okrelony cel rozwj swoich kompetencji. Oczywicie naj‡atwiej osi„gn„ ten cel poprzez udoskonalaj„ce treningi. Im wiŒksze nadzieje i oczekiwania pok‡adane w mened¿erach personalnych i zewnŒtrznych trenerach, tym wiŒksza presja ich pracy i nacisk na imponuj„ce sukcesy. Tymczasem autorzy tego wyj„tkowego i nowatorskiego podrŒcznika zdradzaj„ ca‡„ prawdŒ: Szkoleniami niczego nie zmienimy. Samymi szkoleniami. Tak jak m„k„ nie nakarmimy g‡odnych. Sam„ m„k„. W tej ksi„¿ce staramy siŒ pokaza, jak z treningu uczyni kompletny projekt, ktrego efektem s„ oczekiwane i pozytywne zmiany w ludziach i przedsiŒbiorstwie. ze â Wstķpu Ò Doskonale zaprojektowany trening to nie tylko ciekawe zajŒcia i wietne materia‡y. Treningi mog„ by skuteczne pod warunkiem, ¿e stanowi„ d‡ugofalowe projekty rozwojowe. Jeli zawodowo zajmujesz siŒ organizacj„ lub prowadzeniem szkoleæ albo planujesz odda siŒ tej pracy w przysz‡oci, ta ksi„¿ka jest idealna w‡anie dla Ciebie. Zesp‡ najbardziej dowiadczonych polskich trenerw nauczy CiŒ szy szkolenia na miarŒ klienta. Nim zaczniesz mistrzowsko uczy innych, dowiedz siŒ, jak: okrela cele projektw szkoleniowych; dobiera odpowiedni program i metodykŒ; tworzy harmonogramy i wybiera miejsce treningu; wielopoziomowo ocenia osi„gniŒte efekty. Paul Valery twierdzi‡, ¿e nauka jest zbiorem wyprbowanych przepisw. Ta ksi„¿ka to istna skarbnica przepisw o tym, jak naucza. Spis treści Autorzy ............................................................ 7 Trenerzy i menedżerowie projektów szkoleniowych w Training Partners .................................................................... 7 Klienci Training Partners — specjaliści ds. szkoleń i rozwoju .... 10 Wstęp ............................................................. 13 1. Projekt szkoleniowy — krok po kroku ..................... 17 Lista zadań w projekcie ............................................................... 17 Wybór firmy szkoleniowej ........................................................... 24 Ustalenie zasad współpracy w projekcie ..................................... 27 Badanie potrzeb szkoleniowych .................................................. 29 Cele badania potrzeb szkoleniowych ..................................... 30 Etapy badania potrzeb szkoleniowych ................................... 32 Wskazówka ............................................................................ 34 Ustalenie programu szkolenia ..................................................... 40 Wybór metodyki szkolenia .......................................................... 44 Tworzenie harmonogramu projektu ............................................ 47 Wybór miejsca szkolenia ............................................................. 52 Ocena szkolenia .......................................................................... 59 Poziom 1 — reakcja .............................................................. 61 Poziom 2 — uczenie się ........................................................ 69 Poziom 3 — zachowanie ....................................................... 75 Poziom 4 — wyniki ............................................................... 79 Wsparcie szkolenia i wdrożenie rezultatów ................................. 83 4 Zarządzanie projektem szkoleniowym 2. Organizacja różnych typów szkoleń ....................... 89 Warsztaty i treningi zamknięte .................................................... 89 Określ precyzyjny cel szkolenia ............................................. 90 Przeprowadź analizę potrzeb i sytuacji .................................. 93 Zaplanuj szkolenie w odpowiednim momencie ..................... 94 Stwórz program, który odzwierciedla cele szkolenia ............. 95 Wybierz atrakcyjną metodologię ........................................... 96 Wybierz doświadczonego trenera praktyka ........................... 99 Zorganizuj trening w profesjonalnie przygotowanym miejscu ..................................................... 100 Zorganizuj wsparcie poszkoleniowe .................................... 101 Szkolenia otwarte ...................................................................... 103 Studia podyplomowe i programy MBA ..................................... 109 Programy MBA ......................................................................... 113 E-learning .................................................................................. 119 Warsztaty doradcze i facilitowane ............................................. 125 Uświadomienie .................................................................... 127 Zainspirowanie .................................................................... 128 Wsparcie w wypracowywaniu rozwiązań ............................. 129 Zaplanowanie wdrożenia ..................................................... 131 Rozrysowanie mapy wdrożenia ............................................ 131 Coaching i wsparcie w bieżącej pracy .................................. 132 Ocena i adaptacja ................................................................ 133 Wyjazdy outdoor ....................................................................... 138 6 ważnych kryteriów ............................................................ 140 Cele szkoleń i wyjazdów outdoor ........................................ 141 Forma wyjazdu .................................................................... 143 Dobór trenerów ................................................................... 147 Logistyka i organizacja ......................................................... 149 Projekty outdoor dla dużych grup ....................................... 151 Gry symulacyjne ........................................................................ 158 Zakres tematyczny symulacji ............................................... 163 Metodyka symulacji ............................................................. 165 Przebieg symulacji ............................................................... 167 Spis treści 5 3. Cykle szkoleniowe dla głównych grup zawodowych .....171 Cykle szkoleniowe dla menedżerów .......................................... 171 Analiza sytuacji wyjściowej i potrzeb firmy .......................... 172 Dobór uczestników szkoleń ................................................. 175 Budowanie schematu cyklu ................................................. 177 Modyfikacje i uzupełnienia .................................................. 179 Wdrażanie narzędzi i rezultatów ......................................... 181 Cykle szkoleniowe dla specjalistów ........................................... 183 Cykle szkoleniowe dla handlowców .......................................... 195 Właściwy człowiek na właściwym miejscu ........................... 196 Pierwszy etap szkolenia ....................................................... 198 Wyjazdowo, w biurze, w domu ............................................ 202 Coaching dla handlowców ................................................... 204 Według procedur czy indywidualnie .................................... 205 Standardy coachingu ........................................................... 208 Indywidualne sesje doradcze ............................................... 210 Zaawansowane elementy rozwoju ....................................... 212 Przeciwdziałanie rutynie ...................................................... 214 Kompetencje handlowców ................................................... 217 Wzmacnianie rezultatu szkoleń ........................................... 222 Kim jest dobry trener handlowców ...................................... 223 Cykle szkoleniowe dla brygadzistów i kierowników zespołów produkcyjnych ......................................................... 224 Kierowanie zespołem ........................................................... 225 Budowanie autorytetu lidera ............................................... 229 Motywowanie finansowe i pozafinansowe ........................... 231 Organizacja pracy w dziale produkcji .................................. 233 Optymalizacja procesów i minimalizacja kosztów produkcji ............................................................. 236 Proponowanie i efektywne wdrażanie innowacji i usprawnień ...................................................... 238 Coaching w dziale produkcji ............................................... 240 6 Zarządzanie projektem szkoleniowym 4. Studia przypadków konkretnych projektów .............243 Program rozwojowy dla wyższych rangą menedżerów w koncernie energetycznym ................................................... 243 Cykl szkoleniowy dla menedżerów w ogólnopolskiej firmie handlowej ..................................................................... 250 Szkolenia dla sprzedawców w firmie produkcyjno-handlowej ....... 259 Cykl szkoleniowy dla specjalistów i menedżerów ogólnopolskiej firmy handlowej .............................................. 271 Cykl szkoleń dla handlowców i szefów sprzedaży firmy farmaceutycznej ............................................................ 279 Program rozwojowy dla opiekunów klienta w dużej hurtowni farmaceutycznej ...................................................... 289 Cykl szkoleń menedżerskich dla brygadzistów w firmie produkcyjnej ............................................................. 297 Szkolenia dla sprzedawców w sklepach kosmetycznych ........... 307 Development center w dziale obsługi klienta koncernu energetycznego ....................................................... 312 Cykl wyjazdów outdoor dla pracowników oddziałów dużego banku ......................................................................... 320 Szkolenie outdoor dla menedżerów dużej firmy FMCG .......... 325 Gra symulacyjna w programie rozwoju przyszłej kadry menedżerskiej ................................................ 329 Skorowidz ..........................................................335
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plimikimi.opx.pl
|
|
StartZarządzanie logistyczne, Logistyka, logistykaZaproszenie Pobieramy24.pl, Pajak.Gigant.Big.Ass.Spider.2013.PL.BRRip.XviD-BiDA, Pajak.Gigant.Big.Ass.Spider.2013.PL.BRRip.XviD-BiDAZagadnienia egzaminacyjne z zakresu zarządzania nieruchomościami(1), Wycena nieruchomości, Egzamin, Wycena nieruchomościzarządzanie informacją w przedsiębiorstwach, ekonomia, Systemy informacyjne przedsiębiorstwazarzadzanie kreatywnoscia i innowacja, Do szkoły, innowacyjnośćZarządzanie logistyczne, SZKOŁA, LOGISTYKA, ZAGADNIENIAZarzadzanie logistyka, Logistyka (hasło - log)zacznij od zera jak przy mniejszym budzecie osiagnac lepsze wyniki zaczer, EKONOMIA, MARKETING - reklama, marketing społecznościowy zarządzanie i motywacjaZARZÄ„DZANIE WARTOÅšCIÄ„ PRZEDSIĘBIORSTWA Z DNIA 26 MARZEC 2011 WYKÅ-AD NR 3, Studia Ekonomia, Zarządzanie wartością przedsiębiorstwaZarzadzanie strategiczne Strategie organizacji Krupski 2010,
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwanilia39.opx.pl
Cytat
Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz Ex Deo - od Boga. |
|