Zaufany doradca Jak budowac trwale relacje z klientami zaudor, SAMOKSZTAŁCENIE, Obsługa Klienta
[ Pobierz całość w formacie PDF ] IDŹ DO: ZAUFANY DORADCA. JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTAMI Spis treści Przykładowy rozdział KATALOG KSIĄŻEK: Autorzy: David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford Tłumaczenie: Bartosz Sałbut ISBN: 978-83-246-2925-1 Tytuł oryginał Format: A5, stron: 288 Katalog online Zamów drukowany katalog CENNIK I INFORMACJE: Klucz do serca każdego klienta • Poznaj zasady tworzenia trwałych relacji • Stosuj postawy gwarantujące skutecznoœć w działaniu • Praktykuj pięć etapów budowania zaufania Oto książka, która trafia w samo sedno i doskonale opisuje istotę działalnoœci doradczej. Ta przełomowa książka to lektura obowiązkowa. Zamów informacje o nowościach Zamów cennik CZYTELNIA: profesor Charles Fombrun, Leonard N. Stern School of Business, Uniwersytet Nowojorski Zaufanie to klucz, za pomocą którego można otworzyć drzwi bezcennego dialogu z klientami. Ta książka wyjaœnia, jak nawiązać relacje, które można potem podtrzymywać przez całe życie. Fragmenty książek online Do koszyka James E. Copeland jr, dyrektor generalny Deloitte & Touche, Deloitte Touche Tomatsu To genialna, a zarazem praktyczna książka. Paradoksalnie dziœ, w naszym szalonym œwiecie, zaufanie ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wczeœniej. Do przechowalni Tom Peters, autor książki Profesjonalna firma usługowa Niegdyœ relacje między klientem a dostawcą usług profesjonalnych oparte były na niepodważalnym zaufaniu. Stanowiło ono fundament, na którym powstawały i rozwijały się wielkie firmy oraz instytucje. Chociaż tamte czasy prawdopodobnie już nigdy nie wrócą, zaufanie nadal jest niezwykle potrzebne. Dzisiaj trzeba sobie jednak na nie zapracować, a następnie podtrzymywać je przez cały okres trwania profesjonalnej kariery. Ta książka prezentuje nowe spojrzenie na kwestię relacji opartych na zaufaniu. Autorzy analizują zaufanie jako proces, który ma swój początek i koniec oraz może ulec wypaczeniu. Pokazują, jak należy go wspierać i jak skorzystać ze zdobywanych doœwiadczeń. Pokazują również, jak opierając się na zaufaniu, zapewnić sobie różnego rodzaju korzyœci. Znajdziesz tu także zakres kluczowych kompetencji, charakterystycznych dla zaufanych doradców, wytyczne do budowania zaufania oraz umiejętnoœci niezbędne dla skutecznego przeprowadzenia tego procesu. Dowiesz się, w jaki sposób można ocenić bieżący poziom zaufania w danej relacji, jak zapracować sobie na większe zaufanie i jak dać klientowi do zrozumienia, że się na to zaufanie zasługuje. Nowość Promocja Onepress.pl Helion SA ul. Kościuszki 1c 44-100 Gliwice tel. (32) 230 98 63 e-mail: redakcja: redakcjawww@onepress.pl informacje: o księgarni onepress.pl Spis treci Wprowadzenie 11 Jak korzysta z tej ksiki 15 CZ PIERWSZA: O ZAUFANIU 17 1. Krótki przegld 19 Na jakie korzyci mógby liczy, gdyby klienci bardziej Ci ufali? Jakie s najwaniejsze cechy wyróniajce zaufanego doradc? 2. Kogo mona nazwa zaufanym doradc? 23 Có takiego robi wszyscy zaufani doradcy? 3. Zdobywanie zaufania 35 Jak funkcjonuj mechanizmy zaufania? 4. Udzielanie rad 47 Jak sprawi, aby odbiorca wysucha Twojej rady? 5. Sztuka uwodzenia, czyli budowanie relacji 59 Zasady budowania silnych relacji 6. Znaczenie mentalnoci 73 Jaka postawa gwarantuje skuteczno w dziaaniu? 7 8 SPIS TREŚCI 7. Szczero czy technika? 81 Czy naprawd trzeba interesowa si sprawami tych, którym si doradza? CZ DRUGA: ZDOBYWANIE ZAUFANIA — PODEJCIE USYSTEMATYZOWANE 91 8. Równanie zaufania 93 Cztery kluczowe czynniki, od których zaley poziom zaufania 9. Budowanie zaufania 111 Pi etapów budowania zaufania 10. Zaangaowanie 119 Jak przekona klienta do podjcia dyskusji? 11. Sztuka suchania 127 Jak doskonali umiejtnoci w zakresie suchania? 12. Przedstawianie problemów w kontekcie 137 Jak moesz pomóc klientowi spojrze na dotychczasowy problem z nowej perspektywy? 13. Tworzenie wizji alternatywnej rzeczywistoci 147 Jak moesz pomóc klientowi wyjani, o co naprawd mu chodzi? 14. Zobowizanie 153 Jak zyska pewno, e klient podejmie wszystkie dziaania, eby rozwiza swój problem? CZ TRZECIA: ZAUFANIE W PRAKTYCE 163 15. Co w tym takiego trudnego? 165 Dlaczego prawdziwe relacje oparte na zaufaniu nale do rzadkoci? 16. Róne typy klientów 183 Jak radzi sobie z rónymi typami klientów? SPIS TREŚCI 9 17. Podejcie porucznika Columbo 195 Czego moemy si nauczy od nieortodoksyjnego czowieka sukcesu? 18. Znaczenie zaufania na etapie zdobywania zlecenia 199 Jak budowa zaufanie na pocztku relacji? 19. Zdobywanie zaufania w zwizku z realizacj biecego zadania 205 Jak pracowa nad zadaniem w taki sposób, aby jednoczenie wzmacnia zaufanie? 20. Odzyskiwanie zaufania bez zwizku z realizacj biecego zadania 213 Jak budowa zaufanie, kiedy akurat nie realizuje si zlecenia dla klienta? 21. Sprzeda krzyowa 221 Dlaczego sprzeda krzyowa to tak wielkie wyzwanie i co mona na to poradzi? 22. Lista najszybszych i najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie zaufania 235 Które sprawy s najwaniejsze i na czym naley si skupi w pierwszej kolejnoci? Dodatek: Zestawienie naszych list 243 Podzikowania 267 róda i literatura 269 O autorach 273
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plimikimi.opx.pl
|
|
StartZaburzenia-modulacji koncepcje-teoretyczne-a-relacje-z-autobiografii-osob-z-autyzmem, STUDIA -PRYWATNE, Studia - wykłady - Dorota, telefonZadanie 3, Podstawy obsługi komputera, Podstawy informatykiZadanie 8, Podstawy obsługi komputera, Podstawy informatykiZawór przelewowy warstwowy typ UZPR 10, budowa brykieciarki hydraulicznej-rysunek techniczny, Dane techniczeZachowania organizacyjne Relacje spoleczne w przestrzeni zmian e, e-książki, onepressZasady etyczne i cnoty moralne w relacji lekarz-pacjent, ETYKAZaufanie Russel Hardin ebook, InneZaufanie 1 Sprenger Reinhard K. EBOOK, NaukaZaufanie. Trust, Hal HartleyZakśâadka w ksztaśâcie sśâonia, Origami
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plzjiwho.xlx.pl
Cytat
Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz Ex Deo - od Boga. |
|