Zachowania Klientow Wyczerpanie ...
pdf > do ÂściÂągnięcia > download > ebook > pobieranie
 
Cytat
Ab igne ignem - z ognia ogień. (Cycero). (Cycero)
Start Zaćmienie, Zajecia 2, zaaowanane,
 
  Witamy

Zachowania Klientow Wyczerpanie Emocjonalne Pracownikow 2015, stres
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->PRACE NAUKOWEUniwersytetu Ekonomicznego we WrocławiuRESEARCHEconomicsPAPERSof Wrocław University ofNr379Gospodarka turystyczna w regioniePrzedsiębiorstwo. Samorząd. WspółpracaRedaktor naukowyAndrzej RapaczWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocławiuWrocław 2015Redakcja wydawnicza: Jadwiga MarcinekRedakcja techniczna: Barbara ŁopusiewiczKorekta: Marcin OrszulakŁamanie: Beata MazurProjekt okładki: Beata DębskaInformacje o naborze artykułów i zasadach recenzowaniaznajdują się na stronie internetowej Wydawnictwawww.pracenaukowe.ue.wroc.plwww.wydawnictwo.ue.wroc.plPublikacja udostępniona na licencji Creative CommonsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska(CC BY-NC-ND 3.0 PL)©Copyright by Uniwersytet Ekonomiczny we WrocławiuWrocław 2015ISSN 1899-3192e-ISSN 2392-0041ISBN 978-83-7695-518-6Wersja pierwotna: publikacja drukowanaZamówienia na opublikowane prace należy składać na adres:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiutel./fax 71 36 80 602; e-mail:econbook@ue.wroc.plwww.ksiegarnia.ue.wroc.plDruk i oprawa: TOTEMSpis treściWstęp................................................................................................................AgataNiemczyk, Tomasz Zacłona:Funkcja turystyczna polskich makrore-gionów w aspekcie społeczno-ekonomicznym pierwszej dekady członko-stwa w UE ...................................................................................................Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka:Wpływ turystyki na rozwójlokalny ........................................................................................................Barbara Mastalska-Cetera, Beata Warczewska:Możliwości rozwoju tu-rystyki zrównoważonej na przykładzie dolnośląskich parków krajobrazo-wych ............................................................................................................Anna Królikowska-Tomczak:Zrównoważony rozwój turystyki w Wielko-polsce na podstawie European Tourism Indicator System.........................Jarosław Uglis, Anna Jęczmyk:Agroturystyka jako faktor zrównoważonegorozwoju .......................................................................................................Jadwiga Berbeka:Funkcja turystyczna gmin górskich a poziom życia miesz-kańców w województwie małopolskim......................................................Andrzej Hadzik, Jakub Ryśnik, Rajmund Tomik:Determinanty uczestnic-twa w międzynarodowych widowiskach sportowych (w świetle wynikówbadań).........................................................................................................Zbigniew Miązek, Ewa Wszendybył-Skulska:Rozwój turystyki sportowejw Krakowie .................................................................................................Michał Roman:Demand for agritourism as a factor in the development ofSuwałki region............................................................................................Agnieszka Niezgoda, Danuta Żylak:Wyjazdy Polaków do Chorwacji w wa-runkach kryzysu gospodarczego.................................................................Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska:Etyczne aspekty turystyki wiej-skiej i zrównoważonego rozwoju w Polsce................................................Lidia Wandas:Wykorzystanie potencjału Kopalni Soli „Wieliczka” dla roz-woju nowej formy turystyki przyjazdowej do Polski – turystyki ślubnej..Krzysztof Cieślikowski:Miernik atrakcyjności spotkań konferencyjnychi wydarzeń biznesowych.............................................................................Joanna Kizielewicz:Atrakcyjność regionu Wybrzeża Gdańskiego w świetlebadań pasażerów morskich statków wycieczkowych.................................Jan Zawadka:Podróże motocyklowe jako niszowa forma turystyki kwalifi-kowanej oraz preferencje i zachowania ich uczestników ...........................111323324557677587951021121281371461566Spis treściBarbara Marciszewska, Krzysztof Marciszewski:Postawy studentów spe-cjalnościturystycznych wobec sztuki ulicy a atrakcyjność miejsc pobytuturystycznego..............................................................................................Agata Balińska:Zamki jako źródło przewag konkurencyjności turystycznejwojewództwa warmińsko-mazurskiego......................................................Aleksandra Jackiewicz, Maciej Dębski:Lojalność konsumentów jako źró-dło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa hotelarskiego...................Piotr Gryszel:Konkurencyjność turystyczna gminy a poziom życia miesz-kańców........................................................................................................Ewa Dziedzic:Usługi kulturalne jako czynnik konkurencyjności oferty tury-stycznej miasta – konceptualizacja i możliwości mierzenia.......................Beata Meyer:Możliwości wykorzystania przestrzeni wodnej (i nadwodnej)w procesie konkurencji miast na rynku turystycznym, na przykładzieSzczecina....................................................................................................Anna Gardzińska:Koncepcja współpracy w procesie kreowania transgra-nicznego produktu turystycznego (na przykładzie województwa zachod-niopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego).............................Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová, Miroslava Med-veďová:Tourism clusters and their activities in Slovakia.........................Andrzej Rapacz, Daria E. Jaremen:Zaufanie jako kluczowy czynnik roz-woju inicjatyw klastrowych – case study Karkonosko-Izerskiego KlastraTurystycznego.............................................................................................Katarzyna Biełuszko:Media elektroniczne jako narzędzie promocji tury-stycznej miasta............................................................................................Marek Hendel, Michał Żemła:Zmiana wizerunku województwa śląskiegopod wpływem rozwoju turystyki dziedzictwa przemysłowego..................Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam R. Szromek:Analiza po-równawcza wybranych sposobów prezentacji lokalnej oferty turystycznej– studium przypadku...................................................................................Katarzyna Orfin:Działania promocyjne w kreowaniu wizerunku produktuturystycznego w świetle dokumentów strategicznych gmin województwazachodniopomorskiego...............................................................................Marta Sidorkiewicz:Promocja obiektów hotelarskich przy wykorzystaniunarzędziaproduct placement......................................................................Piotr Zawadzki:Masowe imprezy biegowe jako element promocji regionówturystycznych..............................................................................................Izabela Michalska-Dudek:Pomiar i zarządzanie lojalnością nabywców narynku usług turystycznych z wykorzystaniem wskaźnika NPS oraz indek-su TRI*M....................................................................................................Andrzej Stasiak:Triada doświadczeń turystycznych i efekt „wow!” podsta-wą kreowania nowoczesnej oferty turystycznej.........................................Adam R. Szromek:Zjawisko dysonansu i konsonansu poznawczego w zacho-waniach konsumentów produktu turystycznego – wprowadzenie do za-gadnienia .....................................................................................................165176185201210218226237247259269278288299311321332348Spis treści7356366375383396405417430439448460Adrianna Wolska:Trendy w konsumpcji turystycznej na przykładzie miesz-kańców Majorki..........................................................................................Marlena Bednarska, Marcin Olszewski:Zasoby ludzkie w turystyce jakopodmiot badań – aspekty metodyczne........................................................Marcin Molenda:Motywowanie jako narzędzie zarządzania zasobami ludz-kimi w przedsiębiorstwie turystycznym.....................................................Aleksandra Grobelna:Zachowania klientów a wyczerpanie emocjonalnepracowników branży hotelarskiej. Konsekwencje dla procesu obsługi.....Zygmunt Kruczek:Sektorowa rama kwalifikacji w turystyce i jej znaczeniedla kształcenia i certyfikowania kadr turystycznych..................................Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka:Asymetria informacji na rynkuusług hotelarskich.......................................................................................Maja Jedlińska:Ruch po macierzy Ansoffa jako droga rozwoju międzynaro-dowych systemów hotelowych...................................................................Aleksander Panasiuk:Problemy asymetrii informacji na rynku turystycz-nym w obszarze transakcyjnym..................................................................Renata Seweryn:Profil turysty pozyskującego informacje o destynacji z me-diów społecznościowych (na przykładzie odwiedzających Kraków).........Józef Sala:Kempingi – rola i tendencje rozwojowe na międzynarodowymi krajowym rynku turystycznym.................................................................Dawid Szutowski:The model approach towards measuring the impact of in-novation on tourism enterprises’ market value...........................................SummariesAgata Niemczyk, Tomasz Zacłona:Tourist function of Polish macro-regionsin the socio-economic terms of the first decade of Polish membership inthe EU.........................................................................................................Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka:The impact of tourism onlocal development.......................................................................................Barbara Mastalska-Cetera, Beata Warczewska:The opportunities of thedevelopment of sustainable tourism on the example of the Lower Silesianlandscape parks...........................................................................................Anna Królikowska-Tomczak:Sustainable tourism development in GreaterPoland based on the European Tourism Indicators System (toolkit forSustainable Destinations)............................................................................Jarosław Uglis, Anna Jęczmyk:Agritourism as a sustainable developmentfactor...........................................................................................................Jadwiga Berbeka:Touristic function of mountain municipalities vs. standardof living of their residents in the Małopolska Voivodeship........................132332455767 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imikimi.opx.pl
  • comp
    StartZachowania zdrowotne, ### Fizjoterapia ###, Zdrowie publiczne, Zdrowie PubliczneZachowania społeczne, BHP, Inżynier BHP, semestr I, socjologiaZachowania zdrowotne chorych, Dokumenty Pielęgniarstwo, Pielęgniarstwo chirurgiczneZachowania zdrowotne i ich związek z ochroną zdrowia, zdrowie publiczneZasada zachowania energii, MBM PWR, Inżynierskie, Obrona (przydatne materiały), Dodatkowe materiałyZachowania autodestruktywne u dziewcząt z rozpoznaniem jadłowstrętu psychicznego, MEDYCYNA, PSYCHIATRIAZasady zachowania w szkole, Ruch drogowy, bezpieczeństwo, znaki drogoweZachowaj spokoj - COBEN HARLAN, ebook txt, Ebooki w TXTZasada zachowania pedu, Transport Polsl Katowice, 2 semestr, Fizyka, FizykaZaburzenia zachowania a środowisko rodzinne dziecka - Derlikiewicz Ewa, Terapia, Praktyka, Profilaktyka, Probacja, Kuratela
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • dotykserca.keep.pl
  • Cytat

    Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas
    Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac
    Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie
    Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz
    Ex Deo - od Boga.

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com