Malarzu, nie jesteś mówcą! Maluj więc i milcz!
pdf > do ÂściÂągnięcia > download > ebook > pobieranie
 
Cytat
Ab igne ignem - z ognia ogień. (Cycero). (Cycero)
Start Zaćmienie, Zajecia 2, zaaowanane,
 
  Witamy

Lista składa się z 2001 haseł
ZagadnieniaSHORT, Studia, Egzamin inżynierski
Notacja O (omikron)– ograniczenie funkcji f(n) z góry. Służy do szacowania czasu działania w przypadku pesymistycznym Notacja theta– ograniczenie funkcji f(n) z góry i z dołu. Asymptotyczne przybliżenie dokładne. Notacja omega – ...

Zasada działania autofokusa, FOTOGRAFIA, PORADY
1 Zasada działania autofokusa Autofocus to angielska nazwa systemu automatyki nastawiania ostrości w aparatach fotograficznych (i nie tylko). Pierwszym aparatem wyposażonym w autofocus była Konika C 35-AF, która ukazała się na rynku w roku 1975. Początkowo ...

Zadania z Programowania C, STUDIA - INFORMATYKA, C
Zadania z Programowania C++ Mz dnia 5 stycznia 2007rodowisko pracy. Program make. Debugger ddd.Zad. 1. Dokonaj kompilacji pliku ¹ródªowego hello.cc1do pliku z pro-gramem binarnym hello. Uruchom program.Zad. 2. Dokonaj kompilacji pliku »ródªowego hello.cc do ...

Zarzadzanie projektami informatycznymi dla praktykow zapipr, onepress
IDZ DOPRZYK£ADOWZarz¹dzanie projektamiinformatycznymidla praktykówSPIS TREŒCIKATALOG KSI¥¯EKKATALOG ONLINEAutor: Piotr WróblewskiISBN: 83-246-0133-3Format: B5, stron: 192ZAMÓW DRUKOWANY KATALOGTWÓJ KOSZYKPodstawowe techniki zarz¹dzania ...

Zagr Chemiczne-W domu, Ocena Ryzyka-mat. pomocnicze, Zagrożenia w pracy-PDF
ZAGROŻENIA CYWILIZACYJNE...LEKCJA 2Temat: „Pamiętaj chemiku młody …” – czyli chemiczne zagrożenia zdrowia i życiaFormy realizacji:• Œcie¿ka miêdzyprzedmiotowa – lekcja chemii.Cele szczegółowe:• uœwiadomienie uczniom, ¿e ...

Zabawy z lustrem, ZABAWY FUNDAMENTALNEWiek 18m-2l
Zabawy z lustremCo nale˝y zrobiçWeê lustro, zakryj je szmatkà i usiàdê naprzeciwko, trzymajàc dziecko na kolanach. Nast´pnie odkryj lustro,jednoczeÊnie mówiàc do dziecka: „Zobacz! Tam jest JaÊ”. Mo˝esz si´ spodziewaç, ˝e dziecko b´dzie ...

Zapiekanka(1), Różne
Zapiekanka k�trzy�ska1 kurczak, 25 dag w�oszczyzny, 10 dag kie�basy szynkowej lub szynki, 10 dag schabukarkowego pieczonego, 20 dag pieczarek, 10 dag cebuli, 1 dag bu�ki tartej, 4 dag mas�a5 dag ��tego ostrego sera, 2 dag ketchupu, zielenina sos: 1 dag ...

zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa, Wzory pism procesowych
……………………, dn. ……………………….(miejscowość, data)…………………………………(imię i nazwisko pokrzywdzonego)…………………………………(adres zamieszkania)Do: ...

Zadania8zr(1), NAUKA, fizyka, WAT
Zadania do rozdziału 8. Zad.8.1. Elektron (o masie m=9⋅10−31kgi ładunku elektrycznym e=1⋅10−19C) wpada z prędkością υ=107m/sw obszar jednorodnego pola magnetycznego o indukcji B−= prostopadle do linii sił tego pola. Znaleźć tor ruchu elektronu ...

Zadania maturalne z matematyki-geometria analityczna poziom podstawowy, zadania matma
GEOMETRIA ANALITYCZNAPoziom podstawowyZadanie 1 (4 pkt.)Dana jest prosta k opisana równaniem ogólnym 2x+ y3-6=0.a)napisz równanie prostej k w postaci kierunkowej.b)podaj współczynnik kierunkowy prostej k.c)Znajd! punkty przeci"cia prostej k z osiami ...

Zasady postępowania w nadciśnieniu tętniczym, Medycyna ratunkowa, Medycyna rodzinna
ARTYKUŁ REDAKCYJNYZasady postępowania w nadciśnieniu tętniczymWytyczne Polskiego Towarzystwa Nadciśnienia Tętniczegooraz Kolegium Lekarzy Rodzinnych w PolsceZespół redagujący: Tomasz Grodzicki, Barbara Gryglewska, Tomasz Tomasik, Adam ...

ZarzÄ…dzanie WiedzÄ…2. OgĂłlne zasady oceny zgodnoĹ›ci maszyn[1], BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY, MINIMALNE WYMAGANIA
BEZPIECZEŃSTWO PRA CY 12/2004Zarządzaniewiedzą...Ogólne zasady oceny zgodności maszynSystemy zapobiegające zagrożeniom przy użytkowaniu maszyn mogą być implementowane zarówno przez produ-centa maszyny, jak i przez jej użytkow-nika. W obu tych ...

Zad do kol1, Zarządzanie i inżynieria produkcji KOLOKWIA, WYKŁADY, SKRYPTY, Zarządzanie CHEMIA, FIZYKA, Matma
//-->WIP – Zadania do pierwszego kolokwium1. Macierze1 1−22−1,B=0 1 3.1.1. Znaleźć macierze odwrotne do macierzyA=3 12 1 01.2. Znaleźćmacierz odwrotnądo macierzyA′B+3I, gdzieA=1−1 0,B=2 2 ...

ZAGĘSZCZANIE SNU, ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ►Wszystkie foldery przeniesione ze strony głównej, ►►Teozofia, OBE - WYCHODZENIE Z CIAŁA
oobe.pl - Kto jeszcze chce błyskawicznie osiągnąć OOBE?Page 1 of 1oobe.pl StartPorady Roberta MonroePorady Brucea MoenaPorady Darka SugieraPark<<PowrótdospisuporadDarkaSugieraJeszcze krótko o metodzie, którą nazwałem:- Zagęszczanie snu ...

Zagr Wypadkowe podczas działań ratowniczych, Ocena Ryzyka-mat. pomocnicze, Zagrożenia w pracy-PDF
Szkolenie okresowe - OSPZagrożenia wypadkowe oraz wymaganiabhp podczas działań ratowniczych1 Szkolenie okresowe - OSPZachowanie sie strażaka podczas alarmuOd momentu ogłoszenia alarmu do wyjazdu samochodupożarniczego ze strażnicy (remizy), mogą sie ...

Zarządca Sansho (Sanshô dayû), SUPER DOKUMENTY
{189}{290}T�umaczenie:|tommi6{294}{370}Korekta:|sinu6{786}{929}ZARZ�DCA{1114}{1155}/Na podstawie opowiadania Ogai Mori{2993}{3088}/Re�yseria: Kenji Mizoguchi{3273}{3366}/Legenda o Zarz�dcy...{3370}{3470}/zrodzi�a si� w ...

Zagadnienia gospodarowanie zapasami i magazynem, ZAPASY I MAGAZYNOWANIE
Nadzorowanie magazynu Pracodawca jest zobowiązany do zorganizowania gospodarki magazynowej i odpowiedzialny za należyte składowanie materiałów w przedsiębiorstwie. Powinien przede wszystkim ustalić właściwą organizację, zapewnić odpowiednie ...

Zauważyć przestrzeń, Ciekawee, Buddyjski Zen
Zauwa»y¢przestrze«AjahnSumedhotłumaczenie:AndrzejOsi«skiSkładwykonanowprogramieLATEX2"Tekstjestdost¦pnypodadresemKrótkanotabiograficznaAjahnSumedhourodziłsi¦wSeattle(USA)w1934roku.Pozako«czeniuczteroletniejsłu»bylekarskiejwMarynarceWojennejStanówZjedno-czonych,uzyskałstopie«naukowywStudiumDalekiegoWschoduorazmagisteriumnaWydzialeStudiównadPołudniow¡Azj¡.W1966r.udałsi¦doTajlandiiabypraktykowa¢medytacj¦wWatMahathatwBang-koku.Wkrótcepotem,ju»jakomnichnowicjusz,wyruszyłwodległ¡północno-wschodni¡cz¦±¢kraju,doNongKhai,gdzieprzezcałyrokkontynuowałpraktyk¦odosobnienia.W1967r.otrzymałpełne±wi¦cenia.Chocia»praktykaodosobnieniabyładlamłodegoSumedhoniezwykleowocna,u±wia-domiłamujednocze±niepiln¡potrzeb¦pod¡»aniazanauczycielem,którymógłbypokie-rowa¢nimwsposóbbardziejaktywny.Przypadkowespotkaniezinnymmnichemzapro-wadziłoSumedhodoprowincjiUbon,gdzierozpocz¡łintensywn¡praktyk¦podokiemCzcigodnegoAjahnaChaha.WklasztorachprowadzonychprzezAjahnaChahapanowałygeneralnietrudnewarun-ki.Najwi¦kszymwyzwaniemdla±wie»oprzybyłegomnichabyłgor¡cy,tropikalnyklimat,aleistaro»ytnaobcakultura,pełnaniezwykłychznacze«,równie»wymagałaprzyswoje-nia.Sumedhoczekałatunaprawd¦trudnalekcja,leczpodporz¡dkowałsi¦bezwahaniaCzcigodnemuChahipozostałpodjego±cisł¡opiek¡iprzewodnictwemprzeznast¦pne10lat.W1974r.Sumedhoopu±ciłnajedensezonTajlandi¦,udaj¡csi¦zpielgrzymk¡do±wi¦tychmiejscbuddyzmu,poło»onychwIndiach,gdzieutrzymywałsi¦wtradycyjny,wypływaj¡cyzWinajisposóbtj.wył¡czniewoparciuojałmu»n¦idaryzestronyludzi±wieckich.Wzwi¡zkuzcorazliczniejszymnapływemdoWatPahPongzachodnichmnichówiwyznawcówbuddyzmu,w1975r.Sumedhozało»yłnapolecenieswojegoNauczycielaWat1PahNanachat—Mi¦dzynarodow¡Sangh¦Le±n¡,gdzienauczanoiwykładanoDhamm¦wj¦zykuangielskim.W1977r.towarzyszyłswojemumistrzowiwpodró»ydoAnglii,gdziepozostałiwrazztrzemainnymimnichamipostanowiłobra¢sobiezasiedzib¦vihar¦wHampstead.Ko-lejnewydarzenianast¦powałybardzoszybkoposobieinaprzestrzenidwóchlatklasztorprzeniesionozLondynudoChithurstwrolniczejsceneriiZachodniegoSussex.OdtamtejporyCzcigodnySumedhowy±wi¦ciłponad100mnichówró»nychnaro-dowo±ciizało»yłtrzydalszeklasztorywAnglii,jakrównie»ichfiliepozaWyspamiBrytyjskimi,m.in.wSzwajcarii,naNowejZelandiiiweWłoszech.AktualnierezydujewbuddyjskimklasztorzeAmaravatiwHertfordshireijakomnich-seniorsprawujenadzórnadtymo±rodkiem.NaukiAjahnaSumedhobardzoszybkoznajduj¡drog¦doserciumysłówtych,któ-rzygosłuchaj¡.Niezwykłaprostotawypowiedzi,poł¡czonazespecyficznympoczuciemhumoruigł¦bokimosobistymdo±wiadczeniemwpraktykowaniuDhammy,sprawiaj¡,i»nawettrudniejszeaspektytegonauczanias¡wpełniprzyst¦pneizrozumiałe.GłównymcelemrozległychwysiłkówczcigodnegoSumedho,opróczsamegonaucza-nia,jesttak»estworzeniewewspółczesnymspołecze«stwiejaknajlepszychwarunkówdopraktykowaniaDhammyorazprowadzenia±wi¦tego»yciazarównoprzezludzi±wieckichjakimnichów,pozostaj¡cychwramachtradycyjnejmnisiejWspólnoty.2Zauwa»y¢przestrze«Wtrakciemedytacjipozostajemyczujniiuwa»ni;tojestniczymsłuchanie—przeby-waniezchwil¡tak¡,jakajest—tylkosamosłuchanie.Naszymzadaniemjestprzyj¦ciedo±wiadomo±cirzeczywisto±ci,zwrócenieuwaginaprzestrze«iform¦,Nie-uwarunkowaneorazUwarunkowane.Naprzykładmo»emyzauwa»y¢przestrze«wjakim±pomieszczeniu.Wi¦kszo±¢ludziprzypuszczalnieniezwróciłouwaginaprzestrze«;zauwa»ylionijedynierzeczyizjawiska,któresi¦wniejznajduj¡:ludzi,±ciany,podłog¦,meble.Leczcorobiszabyzauwa»y¢przestrze«?Wycofujeszswoj¡uwag¦zprzedmiotówiprzenosiszj¡naprzestrze«.Nieoznaczatoodrzucaniarzeczylubzaprzeczeniaichprawadoznajdowaniasi¦wła±niewtymmiejscu.Oznaczatojedynie,»eniekoncentrujeszsi¦narzeczach,niezmierzasznieustannieodjednejdodrugiej.Przestrze«wpomieszczeniujestpełnaspokoju.Przedmiotywpomieszczeniumog¡ekscytowa¢,odrzuca¢b¡d¹przyci¡ga¢,aleprzestrze«nieprzejawiawła±ciwo±ci,któreekscytuj¡,odrzucaj¡b¡d¹przyci¡gaj¡.Alechocia»nieprzyci¡gaonanaszejuwagi,mo-»emyby¢jejwpełni±wiadomi,istajemysi¦jejwpełni±wiadomi,kiedyniejeste±myju»dłu»ejzaabsorbowaniprzedmiotami,wypełniaj¡cymipomieszczenie.Kiedyzastanawiamysi¦nadprzestrzeni¡,odczuwamyspokój,poniewa»przestrze«wsz¦dziejestidentyczna;przestrze«wokółciebieiprzestrze«wokółmnienieró»ni¡si¦odsiebie.Onaniejestmo-ja.Niemog¦powiedzie¢:„taprzestrze«nale»ydomnie”,albo„taprzestrze«nale»ydociebie”.Przestrze«jestzawszeobecna.Sprawia,»ejeste±myrazem,w±rodkutegopokoju,wprzestrzeni,któr¡ograniczaj¡wprawdzie±ciany,leczktórarównie»przekraczatopo-mieszczenienazewn¡trz.Przestrze«zawierawsobiecałybudynek,cały±wiat.Niejestograniczonawjakimkolwiekstopniuprzedmiotami;niejestograniczonaczymkolwiek.Oczywi±cieje»elichcemy,mo»emyj¡postrzega¢jakoograniczon¡dojakiego±miejsca,leczwrzeczywisto±ciprzestrze«jestbezkresna.PrzestronnyumysłZwrócenieuwaginaprzestrze«otaczaj¡c¡ludziirzeczyzmieniasposóbichpostrzega-nia,arozwijanietegoposzerzonegospojrzeniaprowadzijednostk¦dootwarciasi¦.Kiedynaszumysłjestprzestronny,mie±cisi¦wnimwszystko.Kiedyumysłjestw¡skiiogra-niczony,jestwnimmiejscetylkonanielicznerzeczy.Wówczaswszystkimmusiszmani-pulowa¢inadwszystkimobj¡¢kontrol¦,takaby±mógłposiada¢tylkoto,cowtwoimprzekonaniujestsłuszne—tylkotoczegopragniesz—wszystkoinnemusiby¢usuni¦teze±wiadomo±ci.yciezograniczonympogl¡demjeststłumioneizaw¦»one;jestzawszezmaganiem.Zawartewnimjestci¡głenapi¦cie,poniewa»utrzymywaniewszystkiegowporz¡dkuprzezcałyczaswymagaogromnegozasobuenergii.Je±litwojespojrzeniena±wiatjestw¡skie3iograniczone,czujeszsi¦zmuszonyabyuporz¡dkowa¢wszelkibałaganiniepokójw»yciu,st¡dte»jeste±nieustanniezabieganyimanipulujeszumysłem,odrzucaj¡crzeczylublgn¡cdonich.Otodukkha,cierpienieignorancjipłyn¡cezbrakuzrozumieniarzeczywisto±ci.Przestronnyumysłmie±ciwsobiewszystko.Jestniczymprzestrze«wpomieszczeniu,którejnienaruszaanito,codoniejwkracza,anito,coj¡opuszcza.Zaiste,mówimy„przestrze«wtympokoju”,jednakwrzeczywisto±citotenpokójjestcz¦±ci¡przestrzeni—całybudynekznajdujesi¦wniej.Kiedybudynekzniknie,przestrze«ci¡gletamb¦dzie.Otaczabudynek,ajednocze±niemo»emyj¡zamkn¡¢wjednympokoju.B¦d¡c±wiadomymtakiegopogl¡du,mo»emyrozwin¡¢zupełnienow¡perspektyw¦.Ujrzymyzjednejstrony,»e±cianytworz¡kształtpomieszczeniaijestonowypełnioneprzestrzeni¡.Patrz¡cwi¦cnatowtensposób,to±cianyograniczaj¡przestrze«.Alezdrugiejstronyzobaczymy,»eprzestrze«jestbezkresna,pozbawionajakichkolwiekgranic.Niemaszzwyczajudostrzega¢przestrzeni,poniewa»nieprzyci¡gaonatwojejuwagi.Niejestanipi¦knymkwiatemaniprzera»aj¡c¡katastrof¡;niejestwogóleczym±oczywi-±ciepi¦knymb¡d¹czym±naprawd¦przera»aj¡cym,naconatychmiastkierujesi¦naszauwaga.Co±ekscytuj¡cego,fascynuj¡cego,przera»aj¡cegolubokropnegomo»ezahipnoty-zowa¢ciebiewokamgnieniu,aleprzestrze«?Abyj¡zauwa»y¢musiszsi¦uspokoi¢;musiszj¡kontemplowa¢.Jesttak,poniewa»onaniema»adnychszczególnychcech;poprostujestprzestronna.Kwiatypotrafi¡by¢niezwyklepi¦kne,jasnoczerwone,pomara«czowelubfioletowe,ocudownychkształtach,któreo±lepiaj¡naszezmysły.Zkolei±miecis¡brzydkieiod-ra»aj¡ce.Przestrze«—przeciwnie—niejestanipi¦knaaniodpychaj¡ca.Jestzaledwiewidocznaajednakbezniejniebyłobyniczegoinnego.Niebyliby±mywstanieczegokolwiekzobaczy¢.Gdyby±wypełniłpokójrzeczamitak,a»stałbysi¦litylubzapełniłgocementem,wtympomieszczeniuniepozostałaby»adnaprzestrze«.Wówczasniemógłby±oczywi±ciemie¢jakichkolwiekkwiatówczyczego±innego;istniałbytylkopot¦»nyblok.Czy»niebyłbyzupełniebezu»yteczny?Takwi¦cpotrzebujemyobojga;musimydoceni¢zarównoform¦jakiprzestrze«.Tworz¡onedoskonał¡par¦,prawdziwyzwi¡zekmał»e«ski,doskonał¡harmoni¦—przestrze«iform¦.Mo»emyjekontemplowa¢,awszerszejperspektywie—którasi¦rozwinie—pojawisi¦m¡dro±¢.D¹wi¦kciszyMo»emyu»y¢tejperspektywywpracyzumysłem,wykorzystuj¡c±wiadomo±¢„ja”,abyspogl¡da¢naprzestrze«jakonaobiekt.Wumy±ledostrzegamymy±liiemocje—warunkimentalne—którepojawiaj¡si¦iustaj¡.Zazwyczajjeste±myprzeznieza±le-pieni,odpychanib¡d¹ograniczeni.Przemykamyodjednejrzeczydonast¦pnej,reaguj¡c,kontroluj¡c,manipuluj¡cb¡d¹te»próbuj¡csi¦ichpozby¢.Itakwnaszym»yciunigdyniezyskujemyszerszejperspektywy.Wobsesyjnysposóbtłumimyb¡d¹pobła»amywa-runkommentalnym;stajemysi¦wi¦¹niamitychdwóchskrajno±ci.4Wrazzmedytacj¡zyskujemyokazj¦dokontemplowaniaumysłu.Ciszaumysłujestniczymprzestrze«wpomieszczeniu.Jesttamzawsze,alejestsubtelna—nierzucasi¦woczy.Nieposiada»adnejekstremalnejcechy,którastymulowałabyb¡d¹przyci¡gałanasz¡uwag¦,takwi¦ctomymusimyby¢uwa»niabyj¡dostrzec.Jedyn¡drog¡prowadz¡c¡doskupieniauwaginaciszyumysłujestusłyszenied¹wi¦kuciszy.D¹wi¦kiemciszy(albod¹wi¦kiemprzyrodzonym,d¹wi¦kiemumysłulubjakkolwiekchciałby±gonazwa¢)mo»naposłu»y¢si¦bardzozr¦cznie,zwracaj¡csi¦doniegoipo-±wi¦caj¡cmupełn¡uwag¦.D¹wi¦ktenodznaczasi¦bardzowysok¡cz¦stotliwo±ci¡,któr¡niezwykletrudnoopisa¢.Nawetje±lizakryjeszuszy,wło»yszwniepalcelubnawetzanu-rzyszwwodzie,usłyszyszgo.Tod¹wi¦kwypełniaj¡cytło,któryjestcałkowicieniezale»nyodzmysłusłuchu.Wiemy,»ejestniezale»ny,poniewa»słyszymytenwibruj¡cyiowysokiejcz¦stotliwo±cid¹wi¦knawetwówczas,kiedynaszeuszys¡zablokowane.Koncentruj¡cprzezchwil¦uwag¦nad¹wi¦kuciszy,zaczynaszgonaprawd¦poznawa¢.Rozwijaszpewientypm¡dro±ci,wktórejmo»eodzwierciedla¢si¦rzeczywisto±¢.Niejesttoskoncentrowanystanumysłu,którymjeste±wpełnipochłoni¦ty;niejesttotakisposóbkoncentracji,któryogniskujesi¦tylkonajednympunkcie,tłumi¡cinnezjawiska.Umysłjesttuskupiony,pozostaj¡craczejwstaniezrównowa»eniaiotwarcia,ani»elimedytacyjnejabsorpcjijednegoobiektu.Tozrównowa»oneipełneotwarto±ciskupieniejestpodstaw¡ujrzeniarzeczyizjawiskwewła±ciwym±wietle;jestdrog¡rozlu¹nianiaipuszczania.Terazprosz¦was,aby±cienaprawd¦rozwin¦liwsobietensposóbpoznaniarzeczy,takaby±ciemoglizrozumie¢jakjefaktyczniepuszcza¢,zamiasttylkoprzejawia¢pogl¡d,»enale»ypozwoli¢rzeczomodej±¢.Mo»ecienawetwysnu¢zbuddyjskichnaukzało»e-nie,»epowinni±ciepuszcza¢rzeczyizjawiska.Apotem,kiedysi¦przekonacie,»eniepotraficietegouczyni¢wtakiprostysposób,pomy±liciepewnie:„Och,niepotrafi¦pu-±ci¢rzeczy!”.Opiniatakajestkolejnymproblemem,jakikreujewasze„ego”.„Tylkoinnipotrafi¡puszcza¢,leczjategoniepotrafi¦.Musz¦puszcza¢rzeczy,poniewa»CzcigodnySumedhopowiedział,i»ka»dypowinientorobi¢!”—tenos¡djestnast¦pn¡manifestacj¡ja¹ni„ja”,nieprawda»?Anadtotylkomy±l¡—stanemmentalnym,któryprzejawiasi¦chwilowowrozległejprzestrzeniumysłu.Przestrze«wokółmy±liWe¹mynaprzykładprostezdanie„jajestem”ispróbujmydostrzec,rozwa»y¢orazzwróci¢uwag¦naprzestrze«wokółtychsłów.Zamiastposzukiwa¢cokolwiekinnego,podtrzymujswoj¡uwag¦naprzestrzeniotaczaj¡cejsłowa.Przyjrzyjsi¦tak»esamemumy±leniu,faktyczniebadaj¡cjeianalizuj¡c.Wówczasnieb¦dzieszju»wstanieobserwo-wa¢swojegonawykowegomy±lenia,poniewa»zaledwiezorientujeszsi¦,»emy±lisz,procesmy±lowyustanie.Mo»esznawetchodzi¢przezcałyczasiwyra»a¢niepokój:„Zastanawiamsi¦czytosi¦wydarzy.Cosi¦stanie,je±litosi¦wydarzy?...”—chodziszimamroczesz:„Och,my±l¦”—imy±leniezatrzymujesi¦.5

Zabawy ruchowe, Zabawy ruchowe
//-->Kierownik projektuEwelina WłodarczykRedakcja merytorycznaWiesława Żaba-ŻabińskaJolanta BieniekRedakcja językowaBeata PędziwilkProjekt okładkiMarcin KotSkład i łamanieMarek ZapałaRecenzji dokonali: prof. nadzw. dr hab. Grażyna ...

Zasady wywierania wplywu na ludzi Szkola Cialdiniego zawyau, Księgarnia Biznes, Zarządzanie
ID3'NTALB‰ÿþZasady wywierania wpBywu na ludzi. SzkoBa Cialdiniego. AudiotreningTPE15ÿþRobert B. Cialdini, Ph.D.COMM6engÿþÿþOnepress/ebookpoint.plTCONÿþAudiobookTPUBmÿþWydawnictwo Helion, ul. Ko[ciuszki 1c, 44-100 ...

zad05, Analiza, Analiza algorytmów, Analiza strukturalna danych
//-->Zadanie2Dany jest skończony graf niezorientowany. Zaproponuj algorytm kolorowania krawędzi tego grafu,w taki sposób, by krawędzie incydentne miały przyporządkowane różne kolory. Zastosuj metodęzachłanną konstrukcji algorytmu i postaraj się ...

Zasadniczych wymagan dla sprzetu elektrycznego, =PRZEPISY I NORMY=
Dziennik Ustaw Nr 155— 11395 —Poz. 10891089ROZPORZÑDZENIE MINISTRA GOSPODARKI1)z dnia 21 sierpnia 2007 r.w sprawie zasadniczych wymagaƒ dla sprz´tu elektrycznego2)Na podstawie art. 9 ustawy z dnia 30 sierpnia2002 r. o systemie oceny zgodnoÊci (Dz. U. z 2004 ...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imikimi.opx.pl
  • Strona 10 / 911 ... 7, 8, 9, 10 , 11, 12, 13 ... 91

    comp
    Cytat

    Filozof sprawdza się w filozofii myśli, poeta w filozofii wzruszenia. Kostis Palamas
    Aby być szczęśliwym w miłości, trzeba być geniuszem. Honore de Balzac
    Fortuna kołem się toczy. Przysłowie polskie
    Forsan et haec olim meminisse iuvabit - być może kiedyś przyjemnie będzie wspominać i to wydarzenie. Wergiliusz
    Ex Deo - od Boga.

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com